אנחנו לא קשורים לממשלת תאילנד. עבור הטופס הרשמי של TDAC גשו ל- tdac.immigration.go.th.

עמוד תגובות TDAC 33

עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.

הערות (1,421)

לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.

Anonymous

בטוח לכולם! הנתונים שלך יהיו בטוחים. לחיוכים. הם קוראים לזה "ארץ ההונאות" - בהצלחה

0
MSTANG

האם ייאסר על נוסע להיכנס אם הוא החמיץ את מועד 72 השעות להגשת ה-DTAC?

0
Anonymous

לא ברור, ייתכן שהדרישה נדרשת על ידי חברות התעופה לפני העלייה למטוס, וייתכן שיש דרך לעשות זאת לאחר הנחיתה אם איכשהו שכחת.

0
Anonymous

אז כשאני נוסע עם המשפחה התאילנדית שלי, האם אני משקר וכותב שאני נוסע לבד? כי זה לא דרישה לתאילנדים.

0
Darius

עד כה, הכל טוב!

0
Anonymous

כן, אני זוכר שפעם הלכתי לשירותים, ובזמן שהייתי שם חילקו את כרטיסי TM6. כשחזרתי, האישה סירבה לתת לי אחד.

0
Dave

אמרת שקוד ה-QR נשלח לדוא"ל שלך. כמה זמן לאחר מילוי הטופס נשלח קוד ה-QR לדוא"ל שלי?

0
Anonymous

בתוך 1 עד 5 דקות

0
Anonymous

אני לא רואה מקום לדוא"ל

0
Jack

מה אם אני אחליט לנסוע לתאילנד בתוך 3 ימים? אז ברור שאני לא יכול להגיש את הטופס 3 ימים מראש.

0
Anonymous

אז תוכל להגיש את זה תוך 1-3 ימים.

0
Simplex

עברתי על כל התגובות וקיבלתי תמונה טובה על TDAC, אבל הדבר היחיד שעדיין לא יודע הוא כמה יום לפני ההגעה אני יכול למלא את הטופס הזה? הטופס עצמו נראה קל למילוי!

0
Anonymous

מקסימום 3 ימים!

0
Tom

האם החיסון נגד קדחת צהובה הוא חובה לכניסה?

0
Anonymous

רק אם נסעת דרך אזורים נגועים: https://tdac.in.th/#yellow-fever-requirements

0
hu

הם היו צריכים לשנות מ"קוביד" כי זה היה מתוכנן כך ;)

0
hu

הם היו צריכים לשנות מ"covid" כי זה תוכנן כך ;)

0
Alex

אם אתם מתאכסנים במלונות שונים בערים שונות, איזו כתובת להזין בטופס שלכם?

0
Anonymous

הזנת את מלון ההגעה.

0
Paul Bailey

אני טס לבנגקוק ב-10 במאי ואז ב-6 ביוני טס לקמבודיה לכשבוע לטיול צדדי ואז חוזר לכניסה לתאילנד. האם אני חייב לשלוח שוב טופס ETA מקוון?

0
Anonymous

כן, תצטרך למלא אחד בכל פעם שאתה נכנס לתאילנד.

0
Anonymous

מצוין כי יש להגיש בקשה ל-TDAC שלושה ימים לפני הכניסה למדינה. שאלה 1: האם זה עד שלושה ימים לפני הכניסה? אם כן, כמה ימים מראש יש להגיש את הבקשה? שאלה 2: כמה זמן לוקח לקבל את התוצאה אם גרים באיחוד האירופי? שאלה 3: האם קיימת אפשרות שהכללים האלה ישתנו עד ינואר 2026? שאלה 4: מה בנוגע לפטור מוויזה: האם הוא יקוצר ל-30 ימים או יישאר 60 ימים החל מינואר 2026? נא להשיב על כל ארבע השאלות האלו על ידי אנשים מוסמכים (בבקשה להימנע מלהשתמש בביטויים כמו "אני חושב ש..." או "קראתי או שמעתי ש..." – תודה על ההבנה).

0
Anonymous

אי אפשר להגיש את הבקשה יותר מ-3 ימים לפני הכניסה למדינה. האישור הוא מיידי, אפילו לתושבי האיחוד האירופי. אף אחד לא יכול לחזות את העתיד, אך נראה שהצעדים הללו מתוכננים לטווח הארוך. לדוגמה, טופס TM6 נשאר בשימוש במשך יותר מ-40 שנים. עד היום לא הוכרזה הודעה רשמית לגבי משך תקופת ההבחנה מוויזה החל מיanuאר 2026. לכן זה נותר בלתי ידוע.

0
Anonymous

תודה.

0
Anonymous

תודה. 3 ימים לפני הכניסה שלו: זה קצת מהיר, אבל טוב. אז: אם אני מתכנן להיכנס לתאילנד ב-13 בינואר 2026: מאיזה תאריך בדיוק עליי לשלוח את בקשת TDAC שלי מוקדם ככל האפשר (מאחר שהטיסה שלי יוצאת ב-12 בינואר): ה-9 או ה-10 בינואר (בהתחשב בהפרש השעות בין צרפת לתאילנד באותם תאריכים)?

0
Anonymous

אנא השיבו, תודה.

0
Anonymous

זה מבוסס על שעון תאילנד. אז אם תאריך ההגעה הוא 12 בינואר, תוכל להגיש כבר מה-9 בינואר (לפי שעון תאילנד).

0
Anonymous

האם מחזיקי ויזת DTV נדרשים למלא את הכרטיס הדיגיטלי הזה?

0
Anonymous

כן, עדיין תצטרך לעשות זאת אם אתה מגיע ב-1 במאי או לאחר מכן.

0
Dave

האם אתה יכול להגיש את הטופס במחשב נייד? ולקבל את קוד ה-QR חזרה במחשב נייד?

0
Anonymous

קוד ה-QR נשלח אליך בדוא״ל כקובץ PDF, כך שתוכל להשתמש בו בכל מכשיר.

0
Steve Hudson

אוקיי, אז צילמתי את קוד ה-QR מה-PDF שבאימייל שלי, נכון??? כי לא יהיה לי גישה לאינטרנט כשאני אגיע.

0
Anonymous

אתה יכול לצלם צילום מסך אפילו בלי לקבל את הדוא"ל, הם מציגים אותו בסוף הבקשה.

0
Anonymous

זה נראה בסדר כל עוד נוכל להקליד את המידע שהם צריכים. אם נצטרך להתחיל להעלות דברים כמו תמונות, טביעות אצבע וכו', זה יהיה יותר מדי עבודה.

0
Anonymous

אין צורך להעלות מסמכים, רק טופס של 2-3 עמודים. (אם נסעת דרך אפריקה, אז זה טופס של 3 עמודים)

0
Allan

האם ויזת O שאינה מהגר מצריכה להגיש DTAc?

0
Anonymous

כן, אם אתה מגיע בתאריך 1 במאי או לאחריו.

0
raymond

אני מתכוון לנסוע מפויפט בקמבודיה דרך בנגקוק למלזיה באמצעות רכבת תאילנד ללא עצירה בתאילנד. איך למלא את דף האירוח?

0
Anonymous

אתה מסמן את התיבה שאומרת: [x] אני נוסע מעבר, אינני נשאר בתאילנד

0
RR

אז הם עומדים לעקוב אחרי כולם מסיבות בטיחות? איפה כבר שמענו את זה קודם, הא?

0
Anonymous

אלו אותם השאלות שהיו ל-TM6, שהוצג לפני למעלה מ-40 שנה.

0
Anonymous

יש לי עצירת ביניים של שעתיים בקניה מאמסטרדם. האם אני צריך תעודת חיסון לקדחת צהובה גם במעבר? משרד הבריאות הציבורית הוציא תקנות שלפיהן מבקשים שלטייילו או דרך מדינות שהוכרזו כאזורי קדחת צהובה חייבים להציג תעודת בריאות בינלאומית המוכיחה שהם קיבלו חיסון לקדחת צהובה.

0
Anonymous

נראה כך: https://www.mfa.go.th/en/publicservice/5d5bcc2615e39c306000a30d?cate=5d5bcb4e15e39c30600068d3

0
Anonymous

אני גר בתאילנד עם ויזה מסוג NON-IMM O (משפחה תאילנדית). עם זאת, תאילנד כמדינת מגורים אינה ניתנת לבחירה. מה לבחור? מדינת האזרחות? זה לא הגיוני כי אין לי מגורים מחוץ לתאילנד.

0
Anonymous

נראה כמו טעות מוקדמת, אולי בחר לאום לעת עתה כי כל מי שאינו תאילנדי צריך למלא זאת לפי המידע הנוכחי.

0
Anonymous

כן, אעשה זאת. נראה שהאפליקציה מתמקדת יותר בתיירים ובמבקרים לטווח קצר ולא מתחשבת במידה רבה במצב הספציפי של בעלי ויזות ארוכות טווח. פרט ל-TDAC, "מזרח גרמני" כבר לא קיים מאז נובמבר 1989!

0
STELLA AYUMI KHO

אפשר לחכות לראות אותך שוב בתאילנד

0
Anonymous

תאילנד מחכה לך

0
מדיניות הגנת נתוניםתנאים והגבלותהצהרת אחריותמדיניות פרטיותמדיניות החזרהונאות TDACמצב TDACמדריך THIM

אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.