עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.
לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.
בטוח לכולם! הנתונים שלך יהיו בטוחים. לחיוכים. הם קוראים לזה "ארץ ההונאות" - בהצלחה
האם ייאסר על נוסע להיכנס אם הוא החמיץ את מועד 72 השעות להגשת ה-DTAC?
לא ברור, ייתכן שהדרישה נדרשת על ידי חברות התעופה לפני העלייה למטוס, וייתכן שיש דרך לעשות זאת לאחר הנחיתה אם איכשהו שכחת.
אז כשאני נוסע עם המשפחה התאילנדית שלי, האם אני משקר וכותב שאני נוסע לבד? כי זה לא דרישה לתאילנדים.
עד כה, הכל טוב!
כן, אני זוכר שפעם הלכתי לשירותים, ובזמן שהייתי שם חילקו את כרטיסי TM6. כשחזרתי, האישה סירבה לתת לי אחד.
אמרת שקוד ה-QR נשלח לדוא"ל שלך. כמה זמן לאחר מילוי הטופס נשלח קוד ה-QR לדוא"ל שלי?
בתוך 1 עד 5 דקות
אני לא רואה מקום לדוא"ל
מה אם אני אחליט לנסוע לתאילנד בתוך 3 ימים? אז ברור שאני לא יכול להגיש את הטופס 3 ימים מראש.
אז תוכל להגיש את זה תוך 1-3 ימים.
עברתי על כל התגובות וקיבלתי תמונה טובה על TDAC, אבל הדבר היחיד שעדיין לא יודע הוא כמה יום לפני ההגעה אני יכול למלא את הטופס הזה? הטופס עצמו נראה קל למילוי!
מקסימום 3 ימים!
האם החיסון נגד קדחת צהובה הוא חובה לכניסה?
רק אם נסעת דרך אזורים נגועים: https://tdac.in.th/#yellow-fever-requirements
הם היו צריכים לשנות מ"קוביד" כי זה היה מתוכנן כך ;)
הם היו צריכים לשנות מ"covid" כי זה תוכנן כך ;)
אם אתם מתאכסנים במלונות שונים בערים שונות, איזו כתובת להזין בטופס שלכם?
הזנת את מלון ההגעה.
אני טס לבנגקוק ב-10 במאי ואז ב-6 ביוני טס לקמבודיה לכשבוע לטיול צדדי ואז חוזר לכניסה לתאילנד. האם אני חייב לשלוח שוב טופס ETA מקוון?
כן, תצטרך למלא אחד בכל פעם שאתה נכנס לתאילנד.
מצוין כי יש להגיש בקשה ל-TDAC שלושה ימים לפני הכניסה למדינה. שאלה 1: האם זה עד שלושה ימים לפני הכניסה? אם כן, כמה ימים מראש יש להגיש את הבקשה? שאלה 2: כמה זמן לוקח לקבל את התוצאה אם גרים באיחוד האירופי? שאלה 3: האם קיימת אפשרות שהכללים האלה ישתנו עד ינואר 2026? שאלה 4: מה בנוגע לפטור מוויזה: האם הוא יקוצר ל-30 ימים או יישאר 60 ימים החל מינואר 2026? נא להשיב על כל ארבע השאלות האלו על ידי אנשים מוסמכים (בבקשה להימנע מלהשתמש בביטויים כמו "אני חושב ש..." או "קראתי או שמעתי ש..." – תודה על ההבנה).
אי אפשר להגיש את הבקשה יותר מ-3 ימים לפני הכניסה למדינה. האישור הוא מיידי, אפילו לתושבי האיחוד האירופי. אף אחד לא יכול לחזות את העתיד, אך נראה שהצעדים הללו מתוכננים לטווח הארוך. לדוגמה, טופס TM6 נשאר בשימוש במשך יותר מ-40 שנים. עד היום לא הוכרזה הודעה רשמית לגבי משך תקופת ההבחנה מוויזה החל מיanuאר 2026. לכן זה נותר בלתי ידוע.
תודה.
תודה. 3 ימים לפני הכניסה שלו: זה קצת מהיר, אבל טוב. אז: אם אני מתכנן להיכנס לתאילנד ב-13 בינואר 2026: מאיזה תאריך בדיוק עליי לשלוח את בקשת TDAC שלי מוקדם ככל האפשר (מאחר שהטיסה שלי יוצאת ב-12 בינואר): ה-9 או ה-10 בינואר (בהתחשב בהפרש השעות בין צרפת לתאילנד באותם תאריכים)?
אנא השיבו, תודה.
זה מבוסס על שעון תאילנד. אז אם תאריך ההגעה הוא 12 בינואר, תוכל להגיש כבר מה-9 בינואר (לפי שעון תאילנד).
האם מחזיקי ויזת DTV נדרשים למלא את הכרטיס הדיגיטלי הזה?
כן, עדיין תצטרך לעשות זאת אם אתה מגיע ב-1 במאי או לאחר מכן.
האם אתה יכול להגיש את הטופס במחשב נייד? ולקבל את קוד ה-QR חזרה במחשב נייד?
קוד ה-QR נשלח אליך בדוא״ל כקובץ PDF, כך שתוכל להשתמש בו בכל מכשיר.
אוקיי, אז צילמתי את קוד ה-QR מה-PDF שבאימייל שלי, נכון??? כי לא יהיה לי גישה לאינטרנט כשאני אגיע.
אתה יכול לצלם צילום מסך אפילו בלי לקבל את הדוא"ל, הם מציגים אותו בסוף הבקשה.
זה נראה בסדר כל עוד נוכל להקליד את המידע שהם צריכים. אם נצטרך להתחיל להעלות דברים כמו תמונות, טביעות אצבע וכו', זה יהיה יותר מדי עבודה.
אין צורך להעלות מסמכים, רק טופס של 2-3 עמודים. (אם נסעת דרך אפריקה, אז זה טופס של 3 עמודים)
האם ויזת O שאינה מהגר מצריכה להגיש DTAc?
כן, אם אתה מגיע בתאריך 1 במאי או לאחריו.
אני מתכוון לנסוע מפויפט בקמבודיה דרך בנגקוק למלזיה באמצעות רכבת תאילנד ללא עצירה בתאילנד. איך למלא את דף האירוח?
אתה מסמן את התיבה שאומרת: [x] אני נוסע מעבר, אינני נשאר בתאילנד
אז הם עומדים לעקוב אחרי כולם מסיבות בטיחות? איפה כבר שמענו את זה קודם, הא?
אלו אותם השאלות שהיו ל-TM6, שהוצג לפני למעלה מ-40 שנה.
יש לי עצירת ביניים של שעתיים בקניה מאמסטרדם. האם אני צריך תעודת חיסון לקדחת צהובה גם במעבר? משרד הבריאות הציבורית הוציא תקנות שלפיהן מבקשים שלטייילו או דרך מדינות שהוכרזו כאזורי קדחת צהובה חייבים להציג תעודת בריאות בינלאומית המוכיחה שהם קיבלו חיסון לקדחת צהובה.
נראה כך: https://www.mfa.go.th/en/publicservice/5d5bcc2615e39c306000a30d?cate=5d5bcb4e15e39c30600068d3
אני גר בתאילנד עם ויזה מסוג NON-IMM O (משפחה תאילנדית). עם זאת, תאילנד כמדינת מגורים אינה ניתנת לבחירה. מה לבחור? מדינת האזרחות? זה לא הגיוני כי אין לי מגורים מחוץ לתאילנד.
נראה כמו טעות מוקדמת, אולי בחר לאום לעת עתה כי כל מי שאינו תאילנדי צריך למלא זאת לפי המידע הנוכחי.
כן, אעשה זאת. נראה שהאפליקציה מתמקדת יותר בתיירים ובמבקרים לטווח קצר ולא מתחשבת במידה רבה במצב הספציפי של בעלי ויזות ארוכות טווח. פרט ל-TDAC, "מזרח גרמני" כבר לא קיים מאז נובמבר 1989!
אפשר לחכות לראות אותך שוב בתאילנד
תאילנד מחכה לך
אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.