עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.
לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.
אני גר ועובד בתאילנד, אבל אנחנו לא יכולים להזין את תאילנד כמקום מגורים, אז מה עלינו להזין?
מדינת הדרכון שלך לעת עתה.
TAT הכריז זה עתה על עדכון בנוגע לכך ואמר כי תאילנד תתווסף לתפריט הנפתח.
במקרה שאני מבקר בתאילנד ומתארח בבית אשתי בתאילנד למשך 21 יום, ואם מלאתי את הטופס TDAC אונליין 3 ימים לפני הנסיעה, האם אני עדיין צריך לדווח בנמל התעופה או במשטרת ההגירה?
האם בעלי תעודת תושבות תאילנד או ויזת עבודה (עם אישור עבודה) חייבים גם למלא את טופס ตม.6 אונליין?
כן, אתה עדיין צריך
שלום, אני מגיע לתאילנד ואשהה שם למשך 4 ימים, לאחר מכן אטוס לקמבודיה ל-5 ימים לפני שאחזור לתאילנד לעוד 12 ימים. האם עלי להגיש מחדש את TDAC לפני הכניסה מחדש לתאילנד מקמבודיה?
תצטרך לעשות זאת בכל פעם שאתה נכנס לתאילנד.
ברשותי ויזת Non-0 (פנסיה). כל הארכה שנתית על ידי שירותי ההגירה מוסיפה מספר ותאריך תוקף להארכה השנתית האחרונה. אני מניח שזהו המספר שיש להזין? נכון או לא?
זהו שדה אופציונלי
לא אשרnon-o שלי יש כ-8 שנים ואני מקבל כל שנה הארכה המבוססת על פרישה שכוללת מספר ותאריך תפוגה. אז מה בדיוק יש להזין בשדה הוויזה במקרה כזה?
אתה יכול להזין את מספר הוויזה המקורי, או את מספר ההארכה.
האם בעלי דרכון דיפלומטי צריכים למלא גם כן?
כן, הם יצטרכו לעשות זאת (כמו ב-TM6).
אם אשכח למלא את ה-TDAC, האם אוכל לבצע את הטפסים בשדה התעופה של בנגקוק?
זה לא ברור. חברות התעופה עשויות לדרוש זאת לפני העלייה למטוס.
אני חושב שזה כבר ברור. יש למלא את ה-TDAC לכל המאוחר 3 ימים לפני ההגעה.
אני גר בתאילנד. כאשר אני רוצה למלא את 'מדינת מגורים' זה בלתי אפשרי. תאילנד אינה כלולה ברשימת המדינות.
זו בעיה ידועה כרגע, בינתיים בחר את מדינת הדרכון שלך.
לכבוד אדון/גברת נכבדים, זיהיתי מספר בעיות עם המערכת המקוונת החדשה שלכם של DAC. ניסיתי זה עתה להגיש תאריך למאי. אני מבין שהמערכת עדיין לא פעילה אך הצלחתי למלא את רוב התיבות/השדות. שמתי לב שמערכת זו מיועדת לכל הלא-תאילה, ללא קשר לתנאי הויזה/כניסה. זיהיתי את הבעיות הבאות: 1/תאריך היציאה ומספר הטיסה מסומנים בכוכבית וחובה למלאם! רבים הנכנסים לתאילנד עם ויזות לטווח ארוך כגון Non O או OA, ואין להם חובה חוקית לספק תאריך יציאה/טיסה. אי אפשר להגיש טופס זה אונליין ללא פרטי טיסת יציאה (תאריך ומספר טיסה). 2/אני מחזיק בדרכון בריטי, אך כוותיק בויזת Non O, ארץ המגורים והבית שלי בתאילנד. אני גם תושב תאילנד למטרות מס. אין לי אפשרות לבחור בתאילנד. הממלכה המאוחדת איננה מקום מגוריי. אינני מתגורר שם שנים רבות. האם אתם רוצים שנשקר ונבחר מדינה אחרת? 3/מדינות רבות ברשימת הנפתח מוצגות תחת המילה 'The'. זה לא הגיוני ולא ראיתי מעולם תפריט מדינות שאינו מתחיל באות הראשונה של המדינה או מדינה בתוך המדינה. 🤷♂️ 4/מה לעשות אם אני במדינה זרה ביום אחד ומחליט ברגע האחרון לטוס לתאילנד ביום הבא, לדוגמה מווייטנאם לבנגקוק? אתר ה-DAC ומידע מציינים שצריך להגיש זאת 3 ימים מראש. מה אם אני מחליט להגיע לתאילנד בעוד יומיים? האם אינני מורשה להגיע עם ויזת הפנסיה ותקופת הכניסה המחודשת? מערכת זו אמורה להיות שדרוג על המערכת הנוכחית. מאז שפיטרתם את TM6, המערכת הנוכחית נוחה יותר. המערכת החדשה לא נבחנה היטב ואינה הגיונית. אני מגיש את הביקורת הבונה שלי מתוך כוונה לסייע לעצב מערכת זו לפני הפעלתה ב-1 במאי 2025, לפני שתגרום לכאבי ראש למבקרים והגירה.
זה בעצם אופציונלי. כרגע, עדיין עליך לבחור את בריטניה. זה לא מושלם, אבל מכיוון שזה שדה השלמה אוטומטית, זה עדיין יציג את התוצאה הנכונה. אתה יכול להגיש זאת ברגע שתהיה מוכן. אין דבר שמונע ממך להגיש זאת באותו יום בו אתה נוסע.
למי שזה עשוי לעניין, אני נוסע ביוני, אני בפנסיה ועכשיו רוצה לפרוש בתאילנד. האם יהיה בעיה בקניית כרטיס לכיוון אחד? במילים אחרות, האם אצטרך מסמכים נוספים?
זה קשור במעט ל-TDAC ויותר לוויזה שבה תגיע. אם אתה מגיע ללא ויזה כלל, אז כן, תיתקל בבעיות אם אין לך טיסה חזרה. עליך להצטרף לקבוצות הפייסבוק שמוזכרות באתר זה, לשאול את זה, ולספק הקשר נוסף.
לבוס שלי יש כרטיס APEC. האם הם צריכים את ה-TDAC הזה או לא? תודה
כן, הבוס שלך עדיין נדרש. הוא עדיין היה צריך לעשות את TM6, ולכן יצטרך גם לעשות את TDAC.
שלום. אם מגיעים באוטובוס, מספר הרכב יהיה לא ידוע.
אתה יכול לבחור אחרים, ולהכניס BUS
מתחיל מה-1 במאי, האם אני צריך למלא משהו לפני שאני נוסע לתאילנד בסוף אפריל?
אם אתה מגיע לפני ה-1 במאי, אינך צריך לעשות דבר.
האם בקשת TDAC ניתנת להגיש שלושה ימים מראש או עד שלושה ימים מראש?
ניתן להירשם עד שלושה ימים מראש, לכן אפשר להירשם גם ביום עצמו, יום קודם או מספר ימים לפני.
אני ביפן ואכנס לתאילנד ב-1 במאי 2025. אני אעזוב ב-08:00 ואגיע לתאילנד בשעה 11:30. האם אוכל לעשות זאת ב-1 במאי 2025 בזמן שאני בטיסה?
אתה יכול לעשות זאת מוקדם ככל ה-28 באפריל במקרה שלך.
האם יש אפליקציה?
זה לא אפליקציה, אלא טופס אינטרנט.
בזמן TM6 היה כרטיס תווים בזמן יציאה מהארץ. בפעם הזו, האם נדרשת משהו ביציאה? כאשר ממלאים את TDAC ואם תאריך היציאה אינו ידוע, האם אפשר להשאיר זאת ריק?
במקרים מסוימים יש צורך בתאריך יציאה הוויזה. לדוגמה, בכניסה ללא ויזה נדרש תאריך יציאה, אך בכניסה עם ויזה ארוכת טווח אין צורך בתאריך יציאה.
מה על יפנים המתגוררים בתאילנד לעשות?
כאשר נכנסים לתאילנד מחוץ למדינה, יש למלא את טופס TDAC.
תאריך ההגעה שלי הוא בבוקר ה-30 באפריל בשעה 7:00. האם אני צריך להגיש את טופס TDAC? אנא ייעצו לי. תודה
לא, מכיוון שאתה מגיע לפני ה-1 במאי.
שמי סלע
אף אחד לא איכפת לו
אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.