אנחנו לא קשורים לממשלת תאילנד. עבור הטופס הרשמי של TDAC גשו ל- tdac.immigration.go.th.

עמוד תגובות TDAC 28

עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.

הערות (1,421)

לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.

Anonymous

איך אוכל לבטל TDAC שנשלח בטעות? אני לא נוסע עד מאי והייתי בודק את הטופס בלי לשים לב ששלחתי אותו עם תאריכים שגויים וללא בדיקה.

0
Anonymous

פשוט מלא חדש כאשר יש צורך.

0
Cola

אם אני מבקר במחוז סמוך בתאילנד לטיול יומי בלבד מליאוס (ללא לינה), כיצד עליי למלא את סעיף "מידע על הלינה" בטופס TDAC?

0
Anonymous

אם זה באותו יום, לא תצטרך למלא אפילו את החלק ההוא.

0
Armend Kabashi

קוסובו אינו ברשימה כהתראה עבור TDAC!!!... האם הוא נמצא ברשימת המדינות בעת מילוי דרכון TDAC... תודה

0
Anonymous

הם עושים את זה בפורמט מאוד מוזר. נסה "רפובליקת קוסובו"

0
Armend Kabashi

זה לא מופיע גם כרפובליקת קוסובו!

0
Anonymous

תודה על הדיווח, זה מתוקן עכשיו.

0
Anonymous

אם בנגקוק אינה היעד הסופי אלא רק נקודת חיבור ליעד אחר כמו הונג קונג, האם נדרש TDAC?

0
Anonymous

כן, זה עדיין נדרש. בחר את אותה תאריך הגעה ויציאה. זה יבחר אוטומטית את האפשרות 'אני נוסע במעבר'.

0
Anonymous

מעולם לא הזמנתי לינה מראש בטיוליי בתאילנד... החובה לספק כתובת היא מגבילה.

0
Anonymous

אם אתם נוסעים לתאילנד עם ויזה תיירותית או במסגרת פטור מוויזה, שלב זה הוא חלק מדרישות הכניסה. בלעדיו, ייתכן שיחרימו את כניסתכם, בין אם יש לכם TDAC ובין אם לא.

0
Anonymous

בחר מקום אירוח כלשהו בבנגקוק והזן את הכתובת.

0
Baiju

שם המשפחה הוא שדה חובה. איך אוכל למלא את הטופס אם אין לי שם משפחה? מישהו יכול לעזור, אנו מטיילים במאי.

0
Anonymous

ברוב המקרים אפשר להזין NA אם יש לך שם יחיד בלבד.

0
Not

היי, אבל כשאתה ב-TDAC הוא שואל אותך על מספר הטיסה כשאתה עוזב את תאילנד. אם יש לי כרטיס יחיד מקו סאמוי למילאנו עם עצירות בבנגקוק ובדוחה, האם עליי להזין את מספר הטיסה מקו סאמוי לבנגקוק או את מספר הטיסה מבנגקוק לדוחה, כלומר הטיסה איתה אני עוזב פיזית את תאילנד?

0
Anonymous

אם זו טיסה מקשרת, עליך להזין את פרטי הטיסה המקורית. עם זאת, אם אתה משתמש בכרטיס נפרד וטיסת היציאה אינה מחוברת להגעה, עליך להזין במקום זאת את טיסת היציאה.

0
Not

שלום, אבל כש-TDAC שואלים אותך במספר טיסה ביציאה מתאילנד, האם עליי להכניס את מספר הטיסה מקו סאמוי לבנגקוק או את מספר הטיסה מבנגקוק לדוחה, כלומר הטיסה שדרכה אני יוצא פיזית מתאילנד? יש לי כרטיס יחיד מקו סאמוי למילאנו עם עצירת ביניים בבנגקוק ובדוחה.

0
Hideki

מה עליי לעשות אם אני רוצה להיכנס לתקופה קצרה בזמן המעבר (כשמונה שעות)?

0
Anonymous

אנא הגש את TDAC. במקרה שתאריך ההגעה ותאריך העזיבה זהים, אין צורך ברישום הלינה, וניתן לבחור ב"אני נוסע מעבר".

0
Hideki

תודה רבה.

0
Victor

בהגעה לתאילנד, האם יש להראות אישור הזמנת מלון?

0
Anonymous

כרגע לא מדווח על כך, אך קיומן של הדברים האלה יכול להפחית בעיות פוטנציאליות אם תעוכב מסיבות אחרות (למשל, אם אתה מנסה להיכנס עם ויזת תיירות או ויזה מועדפת).

0
Pi zom

בוקר טוב. מה שלומך? שיהיה לך אושר.

0
Anonymous

היי, שיהיה לך אושר.

0
Anna J.

איזה מקום המראה צריך לציין כאשר נמצאים במעבר? מדינת מקור המראה או מדינת העצירה ביניים?

0
Anonymous

אתה בוחר את מדינת המוצא המקורית לטיסה.

0
Chanajit

אם אני בעלי דרכון שוודי ויש לי היתר שהייה בתאילנד, האם אני צריך למלא את ה-TDAC הזה?

0
Anonymous

כן, אתה עדיין צריך לבצע את TDAC, החריג היחיד הוא אזרחות תאילנדית.

0
Jumah Mualla

הם עוזרים טובים

0
Anonymous

לא רע בכלל.

0
IndianThaiHusband

אני בעל דרכון הודי ומבקר את החברה שלי בתאילנד. אם אינני רוצה להזמין מלון ולשוהה אצלה בבית, אילו מסמכים יידרשו ממני אם אבחר לשהות אצל חבר?

0
Anonymous

אתה רק הזנת את כתובת החברה שלך.

0
Gg

מה עם יציאה לצורך חידוש ויזה? כשאתה יוצא וחוזר באותו היום?

0
Anonymous

כן, עדיין תצטרך למלא את ה-TDAC לריצת ויזה / קפיצה לגבול.

0
Anonymous

כן, עדיין תצטרך למלא את טופס TDAC עבור ריצת ויזה / קפיצה בגבול.

0
MrAndersson

אני עובד בנורווגיה כל חודשיים. ואני נמצא בתאילנד עם פטור מוויזה כל חודשיים. נשוי לאישה תאילנדית. ויש לי דרכון שוודי. אני רשום בתאילנד. איזו מדינה עליי לציין כמדינת מגורים?

0
Anonymous

אם שהית יותר מ-6 חודשים בתאילנד, תוכל לרשום את תאילנד.

0
pluhom

צהריים טובים 😊 נניח שאני טס מאמסטרדם לבנגקוק עם עצירה בשדה התעופה בדובאי (כ-2.5 שעות). מה עליי למלא ב"מדינה שבה עלית על הטיסה"? בברכה

0
Anonymous

אתה תבחר באמסטרדם כי העברות טיסה לא נחשבות.

0
Ernst

אפשר גם ליצור לעצמם בעיות מיותרות, גם אני בעבר נתתי כתובת פיקטיבית בזמן השהות, את המקצוע רשמתי כראש ממשלה, עובדת וממש לא מעניין אף אחד, וגם בטיסת החזרה רשמתי כל תאריך שזאת, ובעצם אף אחד לא רוצה לראות את הכרטיס.

0
מדיניות הגנת נתוניםתנאים והגבלותהצהרת אחריותמדיניות פרטיותמדיניות החזרהונאות TDACמצב TDACמדריך THIM

אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.