עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.
לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.
איך אוכל לבטל TDAC שנשלח בטעות? אני לא נוסע עד מאי והייתי בודק את הטופס בלי לשים לב ששלחתי אותו עם תאריכים שגויים וללא בדיקה.
פשוט מלא חדש כאשר יש צורך.
אם אני מבקר במחוז סמוך בתאילנד לטיול יומי בלבד מליאוס (ללא לינה), כיצד עליי למלא את סעיף "מידע על הלינה" בטופס TDAC?
אם זה באותו יום, לא תצטרך למלא אפילו את החלק ההוא.
קוסובו אינו ברשימה כהתראה עבור TDAC!!!... האם הוא נמצא ברשימת המדינות בעת מילוי דרכון TDAC... תודה
הם עושים את זה בפורמט מאוד מוזר. נסה "רפובליקת קוסובו"
זה לא מופיע גם כרפובליקת קוסובו!
תודה על הדיווח, זה מתוקן עכשיו.
אם בנגקוק אינה היעד הסופי אלא רק נקודת חיבור ליעד אחר כמו הונג קונג, האם נדרש TDAC?
כן, זה עדיין נדרש. בחר את אותה תאריך הגעה ויציאה. זה יבחר אוטומטית את האפשרות 'אני נוסע במעבר'.
מעולם לא הזמנתי לינה מראש בטיוליי בתאילנד... החובה לספק כתובת היא מגבילה.
אם אתם נוסעים לתאילנד עם ויזה תיירותית או במסגרת פטור מוויזה, שלב זה הוא חלק מדרישות הכניסה. בלעדיו, ייתכן שיחרימו את כניסתכם, בין אם יש לכם TDAC ובין אם לא.
בחר מקום אירוח כלשהו בבנגקוק והזן את הכתובת.
שם המשפחה הוא שדה חובה. איך אוכל למלא את הטופס אם אין לי שם משפחה? מישהו יכול לעזור, אנו מטיילים במאי.
ברוב המקרים אפשר להזין NA אם יש לך שם יחיד בלבד.
היי, אבל כשאתה ב-TDAC הוא שואל אותך על מספר הטיסה כשאתה עוזב את תאילנד. אם יש לי כרטיס יחיד מקו סאמוי למילאנו עם עצירות בבנגקוק ובדוחה, האם עליי להזין את מספר הטיסה מקו סאמוי לבנגקוק או את מספר הטיסה מבנגקוק לדוחה, כלומר הטיסה איתה אני עוזב פיזית את תאילנד?
אם זו טיסה מקשרת, עליך להזין את פרטי הטיסה המקורית. עם זאת, אם אתה משתמש בכרטיס נפרד וטיסת היציאה אינה מחוברת להגעה, עליך להזין במקום זאת את טיסת היציאה.
שלום, אבל כש-TDAC שואלים אותך במספר טיסה ביציאה מתאילנד, האם עליי להכניס את מספר הטיסה מקו סאמוי לבנגקוק או את מספר הטיסה מבנגקוק לדוחה, כלומר הטיסה שדרכה אני יוצא פיזית מתאילנד? יש לי כרטיס יחיד מקו סאמוי למילאנו עם עצירת ביניים בבנגקוק ובדוחה.
מה עליי לעשות אם אני רוצה להיכנס לתקופה קצרה בזמן המעבר (כשמונה שעות)?
אנא הגש את TDAC. במקרה שתאריך ההגעה ותאריך העזיבה זהים, אין צורך ברישום הלינה, וניתן לבחור ב"אני נוסע מעבר".
תודה רבה.
בהגעה לתאילנד, האם יש להראות אישור הזמנת מלון?
כרגע לא מדווח על כך, אך קיומן של הדברים האלה יכול להפחית בעיות פוטנציאליות אם תעוכב מסיבות אחרות (למשל, אם אתה מנסה להיכנס עם ויזת תיירות או ויזה מועדפת).
בוקר טוב. מה שלומך? שיהיה לך אושר.
היי, שיהיה לך אושר.
איזה מקום המראה צריך לציין כאשר נמצאים במעבר? מדינת מקור המראה או מדינת העצירה ביניים?
אתה בוחר את מדינת המוצא המקורית לטיסה.
אם אני בעלי דרכון שוודי ויש לי היתר שהייה בתאילנד, האם אני צריך למלא את ה-TDAC הזה?
כן, אתה עדיין צריך לבצע את TDAC, החריג היחיד הוא אזרחות תאילנדית.
הם עוזרים טובים
לא רע בכלל.
אני בעל דרכון הודי ומבקר את החברה שלי בתאילנד. אם אינני רוצה להזמין מלון ולשוהה אצלה בבית, אילו מסמכים יידרשו ממני אם אבחר לשהות אצל חבר?
אתה רק הזנת את כתובת החברה שלך.
מה עם יציאה לצורך חידוש ויזה? כשאתה יוצא וחוזר באותו היום?
כן, עדיין תצטרך למלא את ה-TDAC לריצת ויזה / קפיצה לגבול.
כן, עדיין תצטרך למלא את טופס TDAC עבור ריצת ויזה / קפיצה בגבול.
אני עובד בנורווגיה כל חודשיים. ואני נמצא בתאילנד עם פטור מוויזה כל חודשיים. נשוי לאישה תאילנדית. ויש לי דרכון שוודי. אני רשום בתאילנד. איזו מדינה עליי לציין כמדינת מגורים?
אם שהית יותר מ-6 חודשים בתאילנד, תוכל לרשום את תאילנד.
צהריים טובים 😊 נניח שאני טס מאמסטרדם לבנגקוק עם עצירה בשדה התעופה בדובאי (כ-2.5 שעות). מה עליי למלא ב"מדינה שבה עלית על הטיסה"? בברכה
אתה תבחר באמסטרדם כי העברות טיסה לא נחשבות.
אפשר גם ליצור לעצמם בעיות מיותרות, גם אני בעבר נתתי כתובת פיקטיבית בזמן השהות, את המקצוע רשמתי כראש ממשלה, עובדת וממש לא מעניין אף אחד, וגם בטיסת החזרה רשמתי כל תאריך שזאת, ובעצם אף אחד לא רוצה לראות את הכרטיס.
אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.