אנחנו לא קשורים לממשלת תאילנד. עבור הטופס הרשמי של TDAC גשו ל- tdac.immigration.go.th.

עמוד תגובות TDAC 30

עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.

הערות (1,421)

לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.

Maykone Manmanivongsit

נוח

0
Anonymous

האם אני צריך למלא טופס פעמיים אם אני מגיע ראשון לתאילנד ואז טס למשל למדינה זרה אחרת ואז חוזר לתאילנד?

0
Anonymous

כן, זה נדרש עבור כל כניסה לתאילנד

0
Dada

שואל עבור אנשי עסקים ואנשים שצריכים לטוס מיידית, שקונים ומטסים מייד, האם הם לא יכולים למלא את הפרטים שלושה ימים מראש? מה עושים במצב כזה? בנוסף, אנשים בבית שעושים זאת לעיתים קרובות מפחדים לטוס. כשהם מוכנים, הם קונים את הכרטיס ומטוסים מייד.

0
Anonymous

תוך 3 ימים לפני יום הנסיעה שלך, כך שאתה יכול למלא את זה באותו יום הנסיעה.

0
Dada

ואנשים שיש להם עניין לטוס דחוף, קונים טיסה וטסים מיד. הם לא יכולים למלא את הפרטים 3 ימים מראש. איך כדאי להתמודד עם זה? בנוסף, יש אנשים שעושים את זה הרבה והם מפחדים לטוס. כשמוכנים, הם קונים כרטיס וטסים.

0
Anonymous

בתוך 3 ימים לפני יום הנסיעה שלך, כך שתוכל למלא זאת גם ביום הנסיעה עצמו.

0
oLAF

מה עושים כשממליצים לתושב למלא את תאילנד במדינת המגורים אבל אין את היכולת להציע אותה ברשימת המדינות המוצעות.....

0
Anonymous

ה-TAT הודיע כי תאי מתווספת לרשימת מדינות הניסוי עם השקת התוכנית ב-28 באפריל.

0
Anonymous

האם זה מחליף את הצורך בהרשמה ל-tm30?

0
Anonymous

לא, זה לא כך

0
Anonymous

מה עם אזרחים תאילנדים שחיו מחוץ לתאילנד יותר משישה חודשים ונשואים לזרים? האם הם חייבים להירשם ל-TDAC?

0
Anonymous

לאזרחי תאילנד אין צורך לבצע את TDAC

0
Anonymous

אגיע לבנגקוק ב-27 באפריל. יש לי טיסות פנים למדינת קרבי ב-29 ואטוס לקו סאמוי ב-4 במאי. האם אצטרך tdac כי אני טס בתוך תאילנד אחרי ה-1 במאי?

0
Anonymous

לא, זה נדרש רק אם נכנסים לתאילנד. נסיעות פנימיות אינן חשובות.

0
Anonymous

טיסה מקומית לא, רק כשאתה נכנס לתאילנד.

0
Anonymous

אני עתיד להגיע לשם ב-30 באפריל. האם אני צריך להגיש בקשה ל-TDAC?

0
Anonymous

לא, אתה לא! זה תקף רק להגעות שמתחילות ב-1 במאי.

0
SOE HTET AUNG

LAMO

0
Anonymous

שימו לב שבמקום שווייץ, הרשימה מציגה את הקונפדרציה השווייצרית, בנוסף ברשימת המדינות חסר ציריך מה שמונע ממני להמשיך בתהליך.

0
Anonymous

פשוט הזן ZUERICH וזה עובד

0
Anonymous

חברי Thai Privilege (אליטת תי) לא כתבו כלום כשנכנסו לתאילנד. אבל הפעם האם הם גם צריכים למלא את הטופס הזה? אם כן, זה ממש לא נוח!!!

0
Anonymous

זה אינו נכון. חברי Privilege תאילנדי (אליטת תאילנד) נדרשו למלא כרטיסי TM6 כאשר זה היה דרוש בעבר. אז כן, עליך עדיין למלא את הטופס TDAC גם כשאתה חלק מ-Thai Elite.

0
HASSAN

אם מלון הופיע בכרטיס, אך בהגעה שונה למלון אחר, האם יש לתקן זאת?

0
Anonymous

כנראה שלא, שכן זה קשור לכניסה לתאילנד

0
HASSAN

מה בנוגע לפרטי חברת התעופה? האם יש להזין אותם נכון, או שכאשר יוצרים אותם, יש לספק רק מידע ראשוני כדי ליצור את הכרטיס?

0
Anonymous

זה צריך להתאים כשאתה נכנס לתאילנד.

0
Lolaa

אני נכנס ברכבת – מה צריך לרשום תחת הסעיף 'מספר טיסה/רכב'?

0
Anonymous

אתה בוחר Other ומכניס Train

0
Anonymous

שלום, אני מתכננת לחזור לתאילנד בעוד 4 חודשים. האם ילד בן 7 שמחזיק בדרכון שוודי צריך למלא את הטופס? והאם תאים שמחזיקים בדרכון תאילנדי צריכים למלא את הטופס בכניסה לתאילנד?

0
Anonymous

האנשים בתאילנד אינם חייבים להשלים את TDAC, אבל הם חייבים להוסיף את ילדיהם ל-TDAC.

0
Porntipa

כעת, לכמה חודשים יכולים אזרחים גרמנים לשהות בתאילנד ללא ויזה?

0
Anonymous

60 ימים שניתן להאריך בעוד 30 ימים כאשר נמצאים בתאילנד

0
Anonymous

שלום, אני מבלה לילה אחד בתאילנד ואז נוסע לקמבודיה וחוזר כעבור שבוע לשהות של 3 שבועות בתאילנד. אני צריך למלא את המסמך הזה בהגעתי, אבל האם עלי למלא אחד נוסף כשאני חוזר מקמבודיה? תודה

0
Anonymous

אתה חייב לעשות זאת בכל נסיעה לתאילנד.

0
walter

אני תוהה האם חשבת על האופן שבו יאכטות פרטיות יכולות להגיע ממדינות יותר משלושה ימים בים ללא אינטרנט, למשל להפליג ממדגסקר

0
Anonymous

הגיע הזמן להשיג טלפון לוייני או Starlink. אני בטוח שאתה יכול להרשות לעצמך את זה..

0
Anonymous

אני תוהה אם חשבת על איך יאכטות פרטיות יכולות להגיע ממדינות מרוחקות ביותר מ-3 ימים בים ללא אינטרנט, למשל שייט ממדגסקר.

0
Anonymous

עדיין נדרש, עליך לקבל גישה לאינטרנט, יש אפשרויות.

0
Jerez Jareño, Ramon Valerio

האם אנשים שכבר יש להם ויזת NON-O ויש להם ויזה לכניסה חוזרת לתאילנד צריכים לעשות את TDAC?

0
Anonymous

כן, אתה עדיין צריך להשלים את TDAC

0
מדיניות הגנת נתוניםתנאים והגבלותהצהרת אחריותמדיניות פרטיותמדיניות החזרהונאות TDACמצב TDACמדריך THIM

אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.