עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.
לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.
נוח
האם אני צריך למלא טופס פעמיים אם אני מגיע ראשון לתאילנד ואז טס למשל למדינה זרה אחרת ואז חוזר לתאילנד?
כן, זה נדרש עבור כל כניסה לתאילנד
שואל עבור אנשי עסקים ואנשים שצריכים לטוס מיידית, שקונים ומטסים מייד, האם הם לא יכולים למלא את הפרטים שלושה ימים מראש? מה עושים במצב כזה? בנוסף, אנשים בבית שעושים זאת לעיתים קרובות מפחדים לטוס. כשהם מוכנים, הם קונים את הכרטיס ומטוסים מייד.
תוך 3 ימים לפני יום הנסיעה שלך, כך שאתה יכול למלא את זה באותו יום הנסיעה.
ואנשים שיש להם עניין לטוס דחוף, קונים טיסה וטסים מיד. הם לא יכולים למלא את הפרטים 3 ימים מראש. איך כדאי להתמודד עם זה? בנוסף, יש אנשים שעושים את זה הרבה והם מפחדים לטוס. כשמוכנים, הם קונים כרטיס וטסים.
בתוך 3 ימים לפני יום הנסיעה שלך, כך שתוכל למלא זאת גם ביום הנסיעה עצמו.
מה עושים כשממליצים לתושב למלא את תאילנד במדינת המגורים אבל אין את היכולת להציע אותה ברשימת המדינות המוצעות.....
ה-TAT הודיע כי תאי מתווספת לרשימת מדינות הניסוי עם השקת התוכנית ב-28 באפריל.
האם זה מחליף את הצורך בהרשמה ל-tm30?
לא, זה לא כך
מה עם אזרחים תאילנדים שחיו מחוץ לתאילנד יותר משישה חודשים ונשואים לזרים? האם הם חייבים להירשם ל-TDAC?
לאזרחי תאילנד אין צורך לבצע את TDAC
אגיע לבנגקוק ב-27 באפריל. יש לי טיסות פנים למדינת קרבי ב-29 ואטוס לקו סאמוי ב-4 במאי. האם אצטרך tdac כי אני טס בתוך תאילנד אחרי ה-1 במאי?
לא, זה נדרש רק אם נכנסים לתאילנד. נסיעות פנימיות אינן חשובות.
טיסה מקומית לא, רק כשאתה נכנס לתאילנד.
אני עתיד להגיע לשם ב-30 באפריל. האם אני צריך להגיש בקשה ל-TDAC?
לא, אתה לא! זה תקף רק להגעות שמתחילות ב-1 במאי.
LAMO
שימו לב שבמקום שווייץ, הרשימה מציגה את הקונפדרציה השווייצרית, בנוסף ברשימת המדינות חסר ציריך מה שמונע ממני להמשיך בתהליך.
פשוט הזן ZUERICH וזה עובד
חברי Thai Privilege (אליטת תי) לא כתבו כלום כשנכנסו לתאילנד. אבל הפעם האם הם גם צריכים למלא את הטופס הזה? אם כן, זה ממש לא נוח!!!
זה אינו נכון. חברי Privilege תאילנדי (אליטת תאילנד) נדרשו למלא כרטיסי TM6 כאשר זה היה דרוש בעבר. אז כן, עליך עדיין למלא את הטופס TDAC גם כשאתה חלק מ-Thai Elite.
אם מלון הופיע בכרטיס, אך בהגעה שונה למלון אחר, האם יש לתקן זאת?
כנראה שלא, שכן זה קשור לכניסה לתאילנד
מה בנוגע לפרטי חברת התעופה? האם יש להזין אותם נכון, או שכאשר יוצרים אותם, יש לספק רק מידע ראשוני כדי ליצור את הכרטיס?
זה צריך להתאים כשאתה נכנס לתאילנד.
אני נכנס ברכבת – מה צריך לרשום תחת הסעיף 'מספר טיסה/רכב'?
אתה בוחר Other ומכניס Train
שלום, אני מתכננת לחזור לתאילנד בעוד 4 חודשים. האם ילד בן 7 שמחזיק בדרכון שוודי צריך למלא את הטופס? והאם תאים שמחזיקים בדרכון תאילנדי צריכים למלא את הטופס בכניסה לתאילנד?
האנשים בתאילנד אינם חייבים להשלים את TDAC, אבל הם חייבים להוסיף את ילדיהם ל-TDAC.
כעת, לכמה חודשים יכולים אזרחים גרמנים לשהות בתאילנד ללא ויזה?
60 ימים שניתן להאריך בעוד 30 ימים כאשר נמצאים בתאילנד
שלום, אני מבלה לילה אחד בתאילנד ואז נוסע לקמבודיה וחוזר כעבור שבוע לשהות של 3 שבועות בתאילנד. אני צריך למלא את המסמך הזה בהגעתי, אבל האם עלי למלא אחד נוסף כשאני חוזר מקמבודיה? תודה
אתה חייב לעשות זאת בכל נסיעה לתאילנד.
אני תוהה האם חשבת על האופן שבו יאכטות פרטיות יכולות להגיע ממדינות יותר משלושה ימים בים ללא אינטרנט, למשל להפליג ממדגסקר
הגיע הזמן להשיג טלפון לוייני או Starlink. אני בטוח שאתה יכול להרשות לעצמך את זה..
אני תוהה אם חשבת על איך יאכטות פרטיות יכולות להגיע ממדינות מרוחקות ביותר מ-3 ימים בים ללא אינטרנט, למשל שייט ממדגסקר.
עדיין נדרש, עליך לקבל גישה לאינטרנט, יש אפשרויות.
האם אנשים שכבר יש להם ויזת NON-O ויש להם ויזה לכניסה חוזרת לתאילנד צריכים לעשות את TDAC?
כן, אתה עדיין צריך להשלים את TDAC
אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.