עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.
לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.
אם אזרחים לאואים עדיין נמצאים בתאילנד ורוצים לחדש את הדרכון כדי לקבל חותמת יציאה ואז חותמת כניסה לתאילנד, איך יש לעשות זאת? בבקשה הדרכה.
הם ימלאו את טופס TDAC ובחרו את סוג הנסיעה כ"LAND".
אני מגיע לנמל התעופה בבנגקוק ויש לי טיסה המשך שעתיים אחר כך. האם אני עדיין צריך את הטופס?
כן, אבל פשוט בחר את אותו יום הגעה ויציאה. כך תיבחר אוטומטית האפשרות "אני נוסע מעבר".
אני מלאווס. המסע שלי הוא כך: אני נוסע ברכב הפרטי שלי מלאווס אל מעבר הגבול צ'ונג מק בצד הלאווסי. לאחר בדיקת המסמכים וכניסה לטריטוריה של תאילנד, אשכור רכב פיק-אפ מתאילנדי כדי להגיע לשדה התעופה באובון רטצ'טאני, ומשם אטוס לבנגקוק. המסע שלי יתקיים ב-1 במאי 2025. כיצד עליי למלא את הטופס לגבי פרטי הגעה ונסיעה?
הם ימלאו את טופס TDAC וייבחרו במצב נסיעה "LAND".
האם יש להזין את מספר רישיון הרכב מלאוס או את מספר הרכב שהושכר?
כן, אבל אתה יכול לעשות את זה כשאתה ברכב.
אני לא מבין כי רכבים מליאוס לא נכנסים לתאילנד. למרות שבנקודת הגבול צ'ונג מק שוכרים רכבים עם מדריך תאילנדי, אני רוצה לדעת באיזה רישיון רכב אני צריך להירשם.
אם אתה חוצה את הגבול לתאילנד, בחר ב"אחר" ואין צורך למלא את מספר רישום הרכב.
כאשר נכנסתי לתאילנד עם ויזה Non-O, כמובן שאין לי טיסת חזור! איזו תאריך עתידי עלי להכניס ליציאה ואיזה מספר טיסה, כאשר אין לי עדיין אחד?
שדה Partenza הוא אופציונלי, לכן במקרה שלך כדאי להשאיר אותו ריק.
אם תמלא את הטופס, תאריך היציאה ומספר הטיסה הם שדות חובה. לא ניתן לשלוח את הטופס בלעדיהם.
מגיע ביאכטה פרטית מאוסטרליה. זמן השיט 30 יום. לא אוכל להגיש אונליין עד שאגיע בפועל לפוקט. האם זה מקובל?
האם אני יכול להגיש בקשה לפני ה-1 במאי?
חייב להיות עד 3 ימים לפני ההגעה שלך
כתושב קבע, ארץ המגורים שלי היא תאילנד, אך היא אינה מופיעה כאפשרות בתפריט הנפתח. באיזו מדינה עליי להשתמש?
בחרת את מדינת האזרחות שלך
מתוכנן להיכנס ב-1 במאי. עד מתי יש להגיש בקשה ל-TDAC? האם ניתן להגיש את הבקשה ממש לפני הכניסה אם שוכחים להגיש אותה?
אם אתם מתכננים להיכנס ב-1 במאי, ניתן להגיש בקשה החל מ-28 באפריל. אנא הגישו את הבקשה ל-TDAC מוקדם ככל האפשר. מומלץ להגיש את הבקשה מראש כדי להיכנס בצורה חלקה.
אפילו עם ויזת Non-o? מאחר ו-HDAC היא כרטיס שמחליף את TM6. אבל בעל ויזת Non-o לא זקוק ל-TM6 קודם. האם זה אומר שהם עדיין חייבים להגיש בקשה ל-TDAC לפני ההגעה?
בעלי TM6 שאינם מחזיקים תמיד נדרשו למלא את טופס TM6. ייתכן שאתה מבולבל משום שהם השעו זמנית את דרישות TM6. "בנגקוק, 17 באוקטובר 2024 – תאילנד האריכה את ההשעיה של הדרישה למלא את טופס ההגירה 'To Mo 6' (TM6) למטיילים זרים הנכנסים ויוצאים מתאילנד ב-16 מעבר גבול יבשתיים וימיים עד ל-30 באפריל 2025" אז לפי לוח הזמנים זה יחזור ב-1 במאי כ-TDAC שאפשר להגיש עבורו בקשה כבר מה-28 באפריל להגעה ב-1 במאי.
תודה על ההבהרה
האם אנחנו צריכים TDAC אם כבר יש לנו ויזה (כל סוג של ויזה או ויזה ללימודים)?
כן
תוסף לא-O
האם לאחר השלמת TDAC, המבקר יכול להשתמש ב-E-gate להגעה?
לא סביר שכן שער הכניסה האלקטרוני של תאילנד קשור יותר ללוקלים תאילנדים ולבעלי דרכונים זרים נבחרים. TDAC אינו קשור לסוג הוויזה שלך ולכן ניתן לשער בביטחון שלא תוכל להשתמש בשער הכניסה האלקטרוני.
אני מתכנן להיכנס לתאילנד לפי כללי הפטור מוויזה שמאפשרים שהייה של 60 יום, אבל אני מתכוון להאריך ב-30 ימים נוספים כאשר אהיה בתאילנד. האם אפשר להציג בטופס TDAC טיסת יציאה שתתרחש 90 יום מתאריך ההגעה שלי?
כן, זה בסדר
לאחר שהשלמתי במחשב שלי, איך אני מעביר את קוד ה-QR לטלפון הנייד שלי כדי להציגו בפני רשות ההגירה בעת ההגעה?
שלח אותו בדוא"ל, העבר ב-AirDrop, צלם אותו, הדפס אותו, שלח אותו בהודעה, או פשוט מלא את הטופס בטלפון שלך וצור צילום מסך
בבקשת קבוצתית, האם כל אדם מקבל את האישור שנשלח לכתובת המייל האישית שלו?
לא, אתה יכול להוריד את המסמך והוא כולל את כל הנוסעים בקבוצה.
זרים הנכנסים לתאילנד באמצעות פס גבול. האם הכוונה היא לפס הגבול המלזי או האם זה סוג אחר של פס גבול?
מה אם הדרכון כולל שם משפחה? בצילומי המסך חובה להכניס שם משפחה, מה על המשתמש לעשות במקרה כזה? באופן כללי יש אפשרות שאומרת שאין שם משפחה באתרים של מדינות אחרות כמו וייטנאם, סין ואינדונזיה.
אולי, לא זמין, רווח או מקף?
נראה לי די פשוט. אני טס ב-30 באפריל ונוחת ב-1 במאי🤞מערכת לא תקרוס.
האפליקציה נראית מתוכננת היטב, נראה שהצוות למד מ-Thailand Pass.
האם זר שיש לו היתר שהייה צריך גם להגיש בקשה ל-TDAC?
כן, החל מ-1 במאי
שליטה במחלות וכולי. זה איסוף ושליטה בנתונים. אין כלום לגבי הבטיחות שלך. זאת תוכנית של ה-WEF. הם רק מוכרים את זה בתור "חדש" tm6
אני גר במחוז כמאואן של לאו פאד"ר. אני תושב קבוע של לאוס אך יש לי דרכון אוסטרלי. אני נוסע לעיתים קרובות לנאאקון פנום לקניות או לקחת את בני לבית הספר קומון פעמיים בחודש. אם אני לא ישן בנאחון פנום, האם אוכל להגיד שאני במעבר? כלומר, בתאילנד פחות מיום אחד.
מעבר בהקשר הזה אומר אם היית בטיסת חיבור.
אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.