אנחנו לא קשורים לממשלת תאילנד. עבור הטופס הרשמי של TDAC גשו ל- tdac.immigration.go.th.

עמוד תגובות TDAC 32

עיין בארכיון הדיונים של TDAC בעיבוד בצד השרת. תגובות חדשות עדיין מופיעות בעמוד 1, בעוד ששרשורים ראשיים ישנים יותר נגישים באמצעות דפדוף מדורג הניתן לסריקה.

הערות (1,421)

לחץ על "תגובה" ואנו נבקש את האימייל שלך, לאחר מכן קוד חד-פעמי, ואז שם.

Kaew

אם אזרחים לאואים עדיין נמצאים בתאילנד ורוצים לחדש את הדרכון כדי לקבל חותמת יציאה ואז חותמת כניסה לתאילנד, איך יש לעשות זאת? בבקשה הדרכה.

0
Anonymous

הם ימלאו את טופס TDAC ובחרו את סוג הנסיעה כ"LAND".

0
Anonymous

אני מגיע לנמל התעופה בבנגקוק ויש לי טיסה המשך שעתיים אחר כך. האם אני עדיין צריך את הטופס?

0
Anonymous

כן, אבל פשוט בחר את אותו יום הגעה ויציאה. כך תיבחר אוטומטית האפשרות "אני נוסע מעבר".

0
Nini

אני מלאווס. המסע שלי הוא כך: אני נוסע ברכב הפרטי שלי מלאווס אל מעבר הגבול צ'ונג מק בצד הלאווסי. לאחר בדיקת המסמכים וכניסה לטריטוריה של תאילנד, אשכור רכב פיק-אפ מתאילנדי כדי להגיע לשדה התעופה באובון רטצ'טאני, ומשם אטוס לבנגקוק. המסע שלי יתקיים ב-1 במאי 2025. כיצד עליי למלא את הטופס לגבי פרטי הגעה ונסיעה?

0
Anonymous

הם ימלאו את טופס TDAC וייבחרו במצב נסיעה "LAND".

0
Nini

האם יש להזין את מספר רישיון הרכב מלאוס או את מספר הרכב שהושכר?

0
Anonymous

כן, אבל אתה יכול לעשות את זה כשאתה ברכב.

0
Nini

אני לא מבין כי רכבים מליאוס לא נכנסים לתאילנד. למרות שבנקודת הגבול צ'ונג מק שוכרים רכבים עם מדריך תאילנדי, אני רוצה לדעת באיזה רישיון רכב אני צריך להירשם.

0
Anonymous

אם אתה חוצה את הגבול לתאילנד, בחר ב"אחר" ואין צורך למלא את מספר רישום הרכב.

0
Mr.Fabry

כאשר נכנסתי לתאילנד עם ויזה Non-O, כמובן שאין לי טיסת חזור! איזו תאריך עתידי עלי להכניס ליציאה ואיזה מספר טיסה, כאשר אין לי עדיין אחד?

0
Anonymous

שדה Partenza הוא אופציונלי, לכן במקרה שלך כדאי להשאיר אותו ריק.

0
Ian James

אם תמלא את הטופס, תאריך היציאה ומספר הטיסה הם שדות חובה. לא ניתן לשלוח את הטופס בלעדיהם.

0
Simon Jackson

מגיע ביאכטה פרטית מאוסטרליה. זמן השיט 30 יום. לא אוכל להגיש אונליין עד שאגיע בפועל לפוקט. האם זה מקובל?

0
Dwain Burchell

האם אני יכול להגיש בקשה לפני ה-1 במאי?

0
Anonymous

חייב להיות עד 3 ימים לפני ההגעה שלך

0
Paul

כתושב קבע, ארץ המגורים שלי היא תאילנד, אך היא אינה מופיעה כאפשרות בתפריט הנפתח. באיזו מדינה עליי להשתמש?

0
Anonymous

בחרת את מדינת האזרחות שלך

0
shinasia

מתוכנן להיכנס ב-1 במאי. עד מתי יש להגיש בקשה ל-TDAC? האם ניתן להגיש את הבקשה ממש לפני הכניסה אם שוכחים להגיש אותה?

0
Anonymous

אם אתם מתכננים להיכנס ב-1 במאי, ניתן להגיש בקשה החל מ-28 באפריל. אנא הגישו את הבקשה ל-TDAC מוקדם ככל האפשר. מומלץ להגיש את הבקשה מראש כדי להיכנס בצורה חלקה.

0
Anonymous

אפילו עם ויזת Non-o? מאחר ו-HDAC היא כרטיס שמחליף את TM6. אבל בעל ויזת Non-o לא זקוק ל-TM6 קודם. האם זה אומר שהם עדיין חייבים להגיש בקשה ל-TDAC לפני ההגעה?

0
Anonymous

בעלי TM6 שאינם מחזיקים תמיד נדרשו למלא את טופס TM6. ייתכן שאתה מבולבל משום שהם השעו זמנית את דרישות TM6. "בנגקוק, 17 באוקטובר 2024 – תאילנד האריכה את ההשעיה של הדרישה למלא את טופס ההגירה 'To Mo 6' (TM6) למטיילים זרים הנכנסים ויוצאים מתאילנד ב-16 מעבר גבול יבשתיים וימיים עד ל-30 באפריל 2025" אז לפי לוח הזמנים זה יחזור ב-1 במאי כ-TDAC שאפשר להגיש עבורו בקשה כבר מה-28 באפריל להגעה ב-1 במאי.

0
Anonymous

תודה על ההבהרה

0
Someone

האם אנחנו צריכים TDAC אם כבר יש לנו ויזה (כל סוג של ויזה או ויזה ללימודים)?

0
Anonymous

כן

0
Anonymous

תוסף לא-O

0
Anonymous

האם לאחר השלמת TDAC, המבקר יכול להשתמש ב-E-gate להגעה?

0
Anonymous

לא סביר שכן שער הכניסה האלקטרוני של תאילנד קשור יותר ללוקלים תאילנדים ולבעלי דרכונים זרים נבחרים. TDAC אינו קשור לסוג הוויזה שלך ולכן ניתן לשער בביטחון שלא תוכל להשתמש בשער הכניסה האלקטרוני.

0
Francisco

אני מתכנן להיכנס לתאילנד לפי כללי הפטור מוויזה שמאפשרים שהייה של 60 יום, אבל אני מתכוון להאריך ב-30 ימים נוספים כאשר אהיה בתאילנד. האם אפשר להציג בטופס TDAC טיסת יציאה שתתרחש 90 יום מתאריך ההגעה שלי?

0
Anonymous

כן, זה בסדר

0
Steve Hudson

לאחר שהשלמתי במחשב שלי, איך אני מעביר את קוד ה-QR לטלפון הנייד שלי כדי להציגו בפני רשות ההגירה בעת ההגעה?

0
Anonymous

שלח אותו בדוא"ל, העבר ב-AirDrop, צלם אותו, הדפס אותו, שלח אותו בהודעה, או פשוט מלא את הטופס בטלפון שלך וצור צילום מסך

0
Alex

בבקשת קבוצתית, האם כל אדם מקבל את האישור שנשלח לכתובת המייל האישית שלו?

0
Anonymous

לא, אתה יכול להוריד את המסמך והוא כולל את כל הנוסעים בקבוצה.

0
Aluhan

זרים הנכנסים לתאילנד באמצעות פס גבול. האם הכוונה היא לפס הגבול המלזי או האם זה סוג אחר של פס גבול?

0
Anonymous

מה אם הדרכון כולל שם משפחה? בצילומי המסך חובה להכניס שם משפחה, מה על המשתמש לעשות במקרה כזה? באופן כללי יש אפשרות שאומרת שאין שם משפחה באתרים של מדינות אחרות כמו וייטנאם, סין ואינדונזיה.

0
Anonymous

אולי, לא זמין, רווח או מקף?

0
Anonymous

נראה לי די פשוט. אני טס ב-30 באפריל ונוחת ב-1 במאי🤞מערכת לא תקרוס.

0
Anonymous

האפליקציה נראית מתוכננת היטב, נראה שהצוות למד מ-Thailand Pass.

0
M

האם זר שיש לו היתר שהייה צריך גם להגיש בקשה ל-TDAC?

0
Anonymous

כן, החל מ-1 במאי

0
be aware of fraud

שליטה במחלות וכולי. זה איסוף ושליטה בנתונים. אין כלום לגבי הבטיחות שלך. זאת תוכנית של ה-WEF. הם רק מוכרים את זה בתור "חדש" tm6

0
Stephen

אני גר במחוז כמאואן של לאו פאד"ר. אני תושב קבוע של לאוס אך יש לי דרכון אוסטרלי. אני נוסע לעיתים קרובות לנאאקון פנום לקניות או לקחת את בני לבית הספר קומון פעמיים בחודש. אם אני לא ישן בנאחון פנום, האם אוכל להגיד שאני במעבר? כלומר, בתאילנד פחות מיום אחד.

0
Anonymous

מעבר בהקשר הזה אומר אם היית בטיסת חיבור.

0
מדיניות הגנת נתוניםתנאים והגבלותהצהרת אחריותמדיניות פרטיותמדיניות החזרהונאות TDACמצב TDACמדריך THIM

אנו לא אתר או משאב ממשלתי. אנו שואפים לספק מידע מדויק ולהציע סיוע למטיילים.