Vi er ikke tilknyttet den thailandske regjeringen. For det offisielle TDAC-skjemaet, gå til tdac.immigration.go.th.

TDAC-kommentarside 33

Bla gjennom det server-genererte TDAC-diskusjonsarkivet. Nye kommentarer vises fortsatt på side 1, mens eldre rottråder forblir tilgjengelige gjennom indekserbar paginering.

Kommentarer (1 419)

Klikk på kommenter, så ber vi om e-posten din, deretter engangskode, deretter navn.

Anonymous

selvfølgelig alle sammen! dataene dine vil være trygge. haha. de kaller det "land av svindel" – lykke til

0
MSTANG

Vil en reisende bli nekt inngang hvis de har gått glipp av fristen på 72 timer for å sende inn DTAC?

0
Anonymous

Det er uklart, kravet kan være påkrevd av flyselskapene før ombordstigning, og det kan finnes en måte å gjøre det på etter landing hvis du på en måte glemte det.

0
Anonymous

Så når jeg reiser med min thailandske familie. Skal jeg lyve og oppgi at jeg reiser alene? Siden det ikke er et krav for thailendere.

0
Darius

Så langt, så bra!

0
Anonymous

Ja, jeg husker en gang jeg gikk på toalettet, og mens jeg var der inne, delte de ut TM6-kort. Da jeg kom tilbake, nektet damen å gi meg ett etterpå. Jeg måtte få tak i ett etter at vi landet...

0
Dave

Du oppga at QR-koden blir sendt til din e-post. Hvor lang tid etter at jeg har fylt ut skjemaet blir QR-koden sendt til min e-post?

0
Anonymous

Innen 1 til 5 minutter

0
Anonymous

Jeg kan ikke se plass for e-post

0
Jack

Hva om jeg bestemmer meg for å reise til Thailand innen 3 dager? Da kan jeg selvfølgelig ikke sende inn skjemaet 3 dager i forveien.

0
Anonymous

Da kan du sende det inn innen 1-3 dager.

0
Simplex

Jeg har gått gjennom alle kommentarer og fått en god forståelse av TDAC, men det eneste jeg fortsatt ikke vet er hvor mange dager før ankomst jeg kan fylle ut dette skjemaet? Skjemaet virker lett å fylle ut!

0
Anonymous

Maksimalt 3 dager!

0
Tom

Er gulfebervaksinasjon obligatorisk for inngang?

0
Anonymous

Bare hvis du har reist gjennom infiserte områder: https://tdac.in.th/#yellow-fever-requirements

0
hu

de trengte å endre fra "covid" fordi det var planlagt slik ;)

0
hu

de måtte endre fra "covid" fordi det var planlagt slik ;)

0
Alex

Hvis du bor på ulike hoteller i forskjellige byer, hvilken adresse skal du fylle ut på skjemaet ditt?

0
Anonymous

Du legger inn ankomsthotellet.

0
Paul Bailey

Jeg flyr til Bangkok 10. mai, og så 6. juni flyr jeg til Kambodsja i omtrent 7 dager på en sideutflukt, og deretter går jeg inn i Thailand igjen. Må jeg sende inn et nytt online ETA-skjema?

0
Anonymous

Ja, du må fylle ut ett skjema hver gang du entrerer Thailand. Samme som den gamle TM6.

0
Anonymous

Det står at TDAC-søknaden må gjøres 3 dager før innreise til landet. Spørsmål 1: Er det SENEST 3 dager før? Hvis ja, hvor mange dager tidligst før innreise kan søknaden sendes? Spørsmål 2: Hvor lang tid tar det å motta resultatet hvis man bor i EU? Spørsmål 3: Kan disse reglene endres innen januar 2026? Spørsmål 4: Hva med visumfritaket: vil det bli redusert til 30 dager eller forbli 60 dager fra januar 2026? Vennligst svar på alle disse 4 spørsmålene fra svergede personer (vær så snill ikke bruk "jeg tror" eller "jeg har lest/hørt at" - takk for forståelsen).

0
Anonymous

Det er ikke mulig å søke mer enn 3 dager før innreise til landet. Godkjenningen er umiddelbar, også for EU-beboere. Ingen kan forutsi fremtiden, men disse tiltakene synes å være lagt opp for lang sikt. For eksempel har skjemaet TM6 vært i bruk i over 40 år. Per dags dato er det ingen offisiell kunngjøring om varigheten av visumfritaket fra januar 2026. Dette er derfor ukjent.

0
Anonymous

Takk.

0
Anonymous

Takk. 3 dager før innreise: det er litt hastverk, men greit. Så: hvis jeg planlegger min innreise til Thailand 13. januar 2026: fra hvilken dato nøyaktig bør jeg tidligst sende inn søknad om TDAC (siden flyet mitt går 12. januar): 9. eller 10. januar (med tanke på tidssonene mellom Frankrike og Thailand på disse datoene)?

0
Anonymous

vennligst svar, takk.

0
Anonymous

Det er basert på thailandsk tid. Så hvis ankomstdatoen er 12. januar, kan du sende inn så tidlig som 9. januar (i Thailand).

0
Anonymous

Må innehavere av DTV-visum fylle ut dette digitale kortet?

0
Anonymous

Ja, du må fortsatt gjøre dette hvis du ankommer på eller etter 1. mai.

0
Dave

Kan du sende inn skjemaet på en bærbar PC? Og få QR-koden tilbake på en bærbar PC?

0
Anonymous

QR-koden sendes til e-posten din som en PDF, så du bør kunne bruke hvilken som helst enhet.

0
Steve Hudson

OK, så jeg tok et skjermbilde av QR-KODEN fra PDF-en i e-posten min, ikke sant??? fordi jeg ikke vil ha internett-tilgang ved ankomst.

0
Anonymous

Du kan ta skjermbilde uten å engang få e-posten, de viser den på slutten av søknaden.

0
Anonymous

Dette virker greit så lenge vi kan skrive inn informasjonen de trenger. Hvis vi må begynne å laste opp ting som bilder, fingeravtrykk osv., blir det for mye arbeid.

0
Anonymous

Ingen dokumentopplasting kreves, bare et skjema på 2-3 sider. (hvis du har reist gjennom Afrika, er det et 3-siders skjema)

0
Allan

Krever ikke-immigrant O-visum innlevering av DTAc?

0
Anonymous

Ja, hvis du ankommer på eller etter 1. mai.

0
raymond

Jeg planlegger å reise fra Poipet, Kambodsja via Bangkok til Malaysia med Thailand-toget uten å stoppe i Thailand. Hvordan fyller jeg ut overnattingssiden?

0
Anonymous

Du krysser av i boksen som sier: [x] Jeg er en transittpassasjer, jeg oppholder meg ikke i Thailand

0
RR

Så de skal overvåke alle av sikkerhetsgrunner? Hvor har vi hørt det før, ikke sant?

0
Anonymous

Dette er de samme spørsmålene som TM6 hadde, og som ble introdusert for over 40 år siden.

0
Anonymous

Jeg har en 2-timers mellomlanding i Kenya fra Amsterdam. Trenger jeg gulfeber-sertifikat selv i transitt? Helse- og omsorgsdepartementet har utstedt regler som sier at reisende som har vært i eller passert gjennom land som er erklært som gulfeberinfiserte områder, må fremvise et internasjonalt helsesertifikat som bekrefter at de har mottatt gulfebervaksine.

0
Anonymous

Det ser slik ut: https://www.mfa.go.th/en/publicservice/5d5bcc2615e39c306000a30d?cate=5d5bcb4e15e39c30600068d3

0
Anonymous

Jeg bor i Thailand med NON-IMM O-visum (thailandsk familie). Men Thailand som bostedsland kan ikke velges. Hva skal jeg velge? Nasjonalitetsland? Det gir ikke mening, siden jeg ikke har opphold andre steder enn i Thailand.

0
Anonymous

Ser ut som en tidlig feil, kanskje velg nasjonalitet for nå siden alle som ikke er thailandske må fylle det ut i henhold til gjeldende informasjon.

0
Anonymous

Ja, skal gjøre det. Det ser ut til at applikasjonen er mer fokusert på turister og korttidsbesøkende, og ikke i like stor grad tar hensyn til den spesifikke situasjonen til innehavere av langtidsvisum. Bortsett fra TDAC, eksisterer ikke "Øst-Tyskland" lenger siden november 1989!

0
STELLA AYUMI KHO

Kan ikke vente med å se deg igjen Thailand

0
Anonymous

Thailand venter på deg

0
DatabeskyttelsespolicyVilkår og betingelserAnsvarsfraskrivelsePersonvernerklæringRefusjonspolicyTDAC-svindelTDAC-statusTHIM-veiledning

Vi er ikke en regjeringsnettsted eller ressurs. Vi streber etter å gi nøyaktig informasjon og tilby hjelp til reisende.