Vi er ikke tilknyttet den thailandske regjeringen. For det offisielle TDAC-skjemaet, gå til tdac.immigration.go.th.

TDAC-kommentarside 23

Bla gjennom det server-genererte TDAC-diskusjonsarkivet. Nye kommentarer vises fortsatt på side 1, mens eldre rottråder forblir tilgjengelige gjennom indekserbar paginering.

Kommentarer (1 419)

Klikk på kommenter, så ber vi om e-posten din, deretter engangskode, deretter navn.

Nikodemus Dasem

Ferie med SIP INDONESIA-gruppen til THAILAND

0
Mrs NIM

Jeg har fylt ut TDAC og fått nummer for oppdatering. Jeg har oppdatert den nye med en annen dato, men jeg kan ikke oppdatere for andre familiemedlemmer? Hvordan fungerer det? Eller kan jeg bare oppdatere datoen på mitt navn?

0
Anonymous

For å oppdatere TDAC, prøv å bruke informasjonen deres et annet sted.

0
Mrs NIM

Jeg har allerede fylt ut og sendt inn TDAC, men jeg kan ikke fylle ut delen om overnatting.

0
Anonymous

For TDAC, hvis du velger de samme ankomst- og avreisedatoene, vil det ikke tillate deg å fylle ut den seksjonen.

0
Mrs NIM

hva vil jeg gjøre da? Hvis jeg trenger å endre datoen min eller bare la den være.

0
Вера

Vi har allerede sendt inn TDAC for mer enn ett døgn siden, men har fortsatt ikke mottatt noe brev. Vi prøver igjen, men får en feil ved sjekken, hva skal vi gjøre?

0
Anonymous

Hvis du ikke kan trykke på knappen for å starte TDAC-appen, må du kanskje bruke VPN eller slå av VPN, fordi den identifiserer deg som en bot.

0
JEAN DORÉE

Jeg har bodd i Thailand siden 2015. Må jeg fylle ut dette nye kortet, og hvordan? Takk.

0
Anonymous

Ja, du må fylle ut TDAC-skjemaet, selv om du har bodd her i mer enn 30 år. Kun ikke-thailandske borgere er unntatt fra å fylle ut TDAC-skjemaet.

0
Rahul

hvor er alternativet for e-post i TDAC-skjemaet

0
Anonymous

For TDAC spør de om e-posten din etter at du har fullført skjemaet.

0
Марина

Vi sendte inn TDAC for ett døgn siden, men har fortsatt ikke mottatt noe brev. Spiller det noen rolle hvilken e-post jeg har (min e-post slutter på .ru)?

0
Anonymous

Du kan prøve å sende inn TDAC-skjemaet på nytt, siden de tillater flere innsendinger. Men denne gangen sørg for å laste det ned og lagre det, fordi det er en knapp for nedlasting der.

0
Danil

Hvis en person eier en leilighet, kan han da oppgi adressen til leiligheten, eller trenger han en hotellreservasjon?

0
Anonymous

For TDAC-innleveringen din, velg bare "Leilighet" som overnattingstype og skriv inn adressen til leiligheten din.

0
Anonymous

Trenger man å søke om TDAC når man krysser grensen samme dag?

0
Anonymous

Bare når du går ut av flyet.

0
Anonymous

Hvis du har NON IMMIGRANT VISA og bor i Thailand, kan bostedsadressen være en adresse i Thailand?

0
Anonymous

For TDAC, hvis du oppholder deg i Thailand i mer enn 180 dager per år, kan du sette bostedslandet til Thailand.

0
James

Hvis du reiser fra DMK Bangkok til Ubon Ratchathani, må du fylle ut TDAC? Jeg er indonesisk.

0
Anonymous

TDAC er bare nødvendig for internasjonale ankomster til Thailand. Det er ikke behov for TDAC på innenlandsflyvninger.

0
Anonymous

Jeg tastet inn ankomstdagen feil. Jeg fikk tilsendt en kode på e-post. Jeg så det, endret det og lagret det. Det kom ikke noe nytt brev. Hva skal jeg gjøre?

0
Anonymous

Du bør redigere TDAC-søknaden på nytt, og den skal gi deg mulighet til å laste opp TDAC.

0
Jeff

Hvis jeg reiser rundt Issan og besøker templer, hvordan kan jeg oppgi overnattingsdetaljer?

0
Anonymous

For TDAC må du oppgi den første adressen du skal bo på for overnatting.

0
Anonymous

Kan jeg avbryte TDAC etter at jeg har sendt det inn?

0
Anonymous

Du kan ikke avbryte TDAC. Du kan oppdatere den. Det er også verdt å merke seg at du kan sende inn flere søknader, og bare den nyeste vil bli tatt i betraktning.

0
Lo Fui Yen

Hva med personer uten B-visum, må de også søke TDAC?

0
Anonymous

Ja, innehavere av NON-B-visum må fortsatt søke om TDAC. Alle ikke-thailandske statsborgere må søke.

0
猪儀 恵子

Jeg skal dra til Thailand i juni sammen med min mor og mors søster. Min mor og mors søster har ikke mobiltelefon eller datamaskin. Jeg har tenkt å bruke min mobiltelefon for meg selv, men kan jeg bruke min mobiltelefon også for min mor og mors søster?

0
Anonymous

Ja, du kan sende alle TDAC og også lagre skjermbilder på mobilen din.

0
VILAIPHONE

Bra

0
VILAIPHONE

Bra

0
Anonymous

Prøvde det. På andre side er det ikke mulig å legge inn data, feltene er grå og forblir grå. Det fungerer ikke, som vanlig.

0
Anonymous

Det er overraskende. Etter min erfaring har TDAC-systemet fungert ganske bra. Var det alle feltene som ga deg problemer?

0
Anonymous

Hva er "occupation"?

0
Anonymous

For TDAC i feltet "occupation" skriver du inn jobben din, har du ingen jobb kan du være pensjonist eller arbeidsledig.

0
DatabeskyttelsespolicyVilkår og betingelserAnsvarsfraskrivelsePersonvernerklæringRefusjonspolicyTDAC-svindelTDAC-statusTHIM-veiledning

Vi er ikke en regjeringsnettsted eller ressurs. Vi streber etter å gi nøyaktig informasjon og tilby hjelp til reisende.