Vi er ikke tilknyttet den thailandske regjeringen. For det offisielle TDAC-skjemaet, gå til tdac.immigration.go.th.

TDAC-kommentarside 32

Bla gjennom det server-genererte TDAC-diskusjonsarkivet. Nye kommentarer vises fortsatt på side 1, mens eldre rottråder forblir tilgjengelige gjennom indekserbar paginering.

Kommentarer (1 419)

Klikk på kommenter, så ber vi om e-posten din, deretter engangskode, deretter navn.

Kaew

Hva skjer i tilfelle laotere fortsatt befinner seg i Thailand og ønsker å fornye passet for å reise ut og komme tilbake til Thailand? Hvordan bør dette gjøres? Vennligst gi råd.

0
Anonymous

De vil fylle ut TDAC-skjemaet og velge reisetypen som "LAND"

0
Anonymous

Jeg ankommer flyplassen i Bangkok og har neste fly om 2 timer. Trenger jeg skjemaet likevel?

0
Anonymous

Ja, men velg bare samme ankomstdag og avreisedag. Da vil alternativet "Jeg er en transittpassasjer" automatisk bli valgt.

0
Nini

Jeg er fra Laos. Min reise er at jeg kjører egen bil fra Laos til grensekontrollen ved Chom Mek på Laos-siden. Etter at dokumentene er sjekket og jeg går inn på den thailandske siden, leier jeg en thailandsk pickup som kjører meg til Ubon Ratchathani flyplass, og deretter tar jeg fly til Bangkok. Min reisedato er 1. mai 2025. Hvordan skal jeg fylle ut skjemaet med informasjon om ankomst og reise?

0
Anonymous

De vil fylle ut TDAC-skjemaet og velge reiseformen "LAND"

0
Nini

Skal jeg legge inn registreringsnummeret fra Laos eller nummeret på leiebilen?

0
Anonymous

Ja, men du kan gjøre det mens du er i bilen

0
Nini

Jeg forstår ikke, fordi biler fra Laos ikke kjører inn i Thailand. Ved Chong Mek-grenseovergangen leies thailandske turister inn som guider. Derfor ønsker jeg å vite hvilket kjøretøy jeg må registrere.

0
Anonymous

Hvis du krysser grensen til Thailand, velg "Annet" og det er ikke nødvendig å fylle ut kjøretøyets registreringsnummer.

0
Mr.Fabry

Når jeg reiser tilbake til Thailand med et Non-O-visum, har jeg selvfølgelig ikke returbillett! Hvilken fremtidig dato skal jeg oppgi for utreise, og hvilket flynummer skal jeg bruke, siden jeg åpenbart ikke har det ennå?

0
Anonymous

Feltet Avreise er valgfritt, så i ditt tilfelle bør du la det stå tomt.

0
Ian James

Hvis du fyller ut skjemaet, er avreisedato og flynummer obligatoriske felt. Du kan ikke sende inn skjemaet uten disse.

0
Simon Jackson

Ankommer med privat yacht fra Australia. 30 dagers seiltid. Kan ikke registrere online før jeg faktisk ankommer Phuket. Er dette akseptabelt?

0
Dwain Burchell

Kan jeg søke før 1. mai?

0
Anonymous

Må være maks 3 dager før ankomst Så teknisk sett, hvis du ankommer 1. mai, kan du søke før 1. mai, så tidlig som 28. april.

0
Paul

Som permanent bosatt er mitt bostedsland Thailand, det finnes ikke som et valg i nedtrekksmenyen, hvilket land bør jeg bruke?

0
Anonymous

Du valgte ditt nasjonalitetsland

0
shinasia

Planlagt ankomst 1. mai. Når bør jeg søke om TDAC? Er det mulig å søke rett før ankomst hvis jeg har glemt å søke tidligere?

0
Anonymous

Hvis du planlegger å ankomme 1. mai, kan du søke fra 28. april. Vennligst søk om TDAC så tidlig som mulig. Vi anbefaler at du søker på forhånd for å sikre en smidig innreise.

0
Anonymous

Selv med Non-o-visum? Siden TDAC er et kort som erstatter TM6. Men eiere av Non-o-visum trengte ikke TM6 tidligere.

0
Anonymous

Ikke-Non-o innehavere måtte alltid fylle ut TM6. Du kan være forvirret fordi de midlertidig har suspendert TM6-kravene. "Bangkok, 17. oktober 2024 – Thailand har utvidet suspensjonen av kravet om å fylle ut ‘To Mo 6’ (TM6) immigrasjonsskjema for utenlandske reisende som kommer inn og ut av Thailand ved 16 land- og sjø-håndteringspunkter til 30. april 2025." Så på planen kommer det tilbake 1. mai som TDAC, som du kan søke om så tidlig som 28. april for ankomst 1. mai.

0
Anonymous

takk for oppklaringen

0
Someone

Trenger vi TDAC hvis vi allerede har visum (en hvilken som helst type visum eller ed-visum)?

0
Anonymous

Ja

0
Anonymous

Non-o utvidelse

0
Anonymous

Etter fullført TDAC, kan besøkende bruke E-gate ved ankomst?

0
Anonymous

Ikke sannsynlig da ankomst e-gate i Thailand er mer relatert til thailandske nasjonalister og utvalgte utenlandske passinnehavere. TDAC er ikke relatert til din visumtype, så det er trygt å anta at du ikke vil kunne bruke ankomst e-gate.

0
Francisco

Jeg planlegger å reise inn i Thailand under regler for visumfritak som tillater et opphold på 60 dager, men jeg vil forlenge med ytterligere 30 dager når jeg er i Thailand. Kan jeg vise en avreiseflyvning på TDAC som er 90 dager fra ankomstdatoen min?

0
Anonymous

Ja, det er greit

0
Steve Hudson

Når det er fullført på datamaskinen min, hvordan får jeg QR-KODEN over på MOBILTELEFONEN min for å vise til immigrasjonen ved ankomst?

0
Anonymous

send det på e-post, bruk AirDrop, ta et bilde, skriv det ut, send en melding, eller fyll ut skjemaet på telefonen din og ta et skjermbilde

0
Alex

I en gruppeapplikasjon, får hver person bekreftelsen sendt til sin individuelle e-postadresse?

0
Anonymous

Nei, du kan laste ned dokumentet, og det inkluderer alle reisende for gruppen.

0
Aluhan

Utlendinger som entrer Thailand med et grensepass. Refererer det til et malaysisk grensepass eller er det en annen type grensepass?

0
Anonymous

Hva om passet faktisk har et etternavn? I skjermbildene er det obligatorisk å fylle ut etternavn, hva bør brukeren gjøre i så fall? Vanligvis finnes det et alternativ som sier 'Har ikke etternavn' på nettsider fra andre land som Vietnam, Kina og Indonesia.

0
Anonymous

Kanskje, N/A, et mellomrom, eller en bindestrek?

0
Anonymous

Ser ganske greit ut for meg. Jeg flyr den 30. april og lander den 1. mai🤞håper systemet ikke krasjer.

0
Anonymous

Appen virker ganske gjennomtenkt, det ser ut som teamet har lært av Thailand Pass.

0
M

Må en utenlandsk statsborger med oppholdstillatelse også søke TDAC?

0
Anonymous

Ja, fra 1. mai

0
be aware of fraud

sykkontroll og slikt. det er datafangst og kontroll. ingenting om DIN sikkerhet. det er et WEF-program. de bare selger det som "nytt" tm6

0
Stephen

Jeg bor i Khammouane-provinsen i Lao PDR. Jeg er fast bosatt i Laos, men har australsk pass. Jeg reiser ofte til Nakhon Phanom for å handle eller for å ta sønnen min til Kumon-skolen to ganger i måneden. Hvis jeg ikke sover i Nakhon Phanom, kan jeg si at jeg er i transitt? Det vil si at jeg er i Thailand i mindre enn én dag.

0
Anonymous

Transit i den sammenhengen betyr hvis du var på en tilkoblingsflyvning.

0
DatabeskyttelsespolicyVilkår og betingelserAnsvarsfraskrivelsePersonvernerklæringRefusjonspolicyTDAC-svindelTDAC-statusTHIM-veiledning

Vi er ikke en regjeringsnettsted eller ressurs. Vi streber etter å gi nøyaktig informasjon og tilby hjelp til reisende.