Sunucu tarafında oluşturulmuş TDAC tartışma arşivine göz atın. Yeni yorumlar hâlâ 1. sayfada görünürken, daha eski kök başlıklar taranabilir sayfalandırma aracılığıyla erişilebilir durumda kalır.
Yorumu tıklayın; ardından sırasıyla e-posta adresinizi, tek kullanımlık kodu (OTP) ve adınızı isteyeceğiz.
Konforlu ve rahat
Önce Tayland'a gelip sonra örneğin başka bir yabancı ülkeye uçup sonra Tayland'a geri dönersem iki kez form doldurmam gerekiyor mu?
Evet, Tayland'a her giriş için gereklidir
İş insanları için soruyorum, acil uçması gerekenler, bilet alıp hemen uçamıyorlar ve bilgileri 3 gün önceden dolduramıyorlar. Bu durumda ne yapmalı? Ayrıca evde sık sık böyle yapanlar var, uçmaktan korkuyorlar. Hazır olduklarında bilet alıp direkt uçarlar.
Seyahatten önceki 3 gün içerisinde, böylece seyahat gününde de doldurabilirsiniz.
Acil uçuş ihtiyacı olan kişiler, bilet alır almaz hemen uçarlar. Bilgileri üç gün önceden dolduramazlar. Böyle durumlarda ne yapılmalı? Ayrıca, sık sık böyle davrananlar uçmaktan korkuyorlar. Hazır oldukları gün bilet alıp hemen uçarlar.
Seyahatinizden önce 3 gün içinde olmalıdır, bu nedenle seyahat gününde de doldurabilirsiniz.
Yerleşik kişiye, ikamet ettiği ülkede Tayland'ı doldurması tavsiye edildiğinde ama önerilen ülkeler listesinden bunu teklif etme bilgisi olmadığında ne yapılmalı.....
TAT, Tayland'ın programın lansmanında 28 Nisan'da deneme ülkeleri listesinde yer alacağını açıkladı.
Bu, TM30 kaydı yapma ihtiyacını ortadan kaldırıyor mu?
Hayır, yapmaz
Altı aydan fazla süredir Tayland dışında yaşayan ve yabancıyla evli olan Tayland vatandaşları ne olacak? TDAC için kayıt yaptırmaları gerekiyor mu?
Tayland vatandaşı TDAC yapmasına gerek yok
27 Nisan'da Bangkok'a varıyorum. 29'unda Krabi'ye iç hat uçuşlarım var ve 4 Mayıs'ta Koh Samui'ye uçuyorum. 1 Mayıs'tan sonra Tayland içinde uçacağımdan dolayı TDAC almam gerekir mi?
Hayır, sadece Tayland'a giriş yaparken gereklidir.
Yurtiçi uçuş yok, sadece Tayland'a giriş yaptığınızda.
30 Nisan'da orada olacağım. TDAC başvurusu yapmam gerekiyor mu?
Hayır, yapmazsınız! Bu sadece 1 Mayıs'tan itibaren başlayan varışlar içindir.
LAMO
Lütfen, SWITZERLAND yerine listede THE SWISS CONFEDERATION göründüğünü ve ayrıca devletler listesinde ZURICH'in eksik olduğunu, bu durumun süreci devam ettirmemi engellediğini unutmayın.
Sadece ZUERICH yazın ve çalışır
Thai Privilege (Thia elit) üyeleri Tayland'a girişte hiçbir şey yazmadılar. Ama bu sefer bu formu da yazmaları mı gerekiyor? Eğer öyleyse, bu ÇOK rahatsız edici!!!
Bu yanlış. Thai Privilege (Tayland eliti) üyeleri önceden gerekli olduğunda TM6 kartlarını doldurmak zorundaydı. Yani evet, Thai Elite olsanız da TDAC'yi tamamlamanız gerekiyor.
Kartta bir otel listelenmişse, ancak varışta başka bir otele değiştirildiyse, değiştirilmesi gerekir mi?
Muhtemelen hayır, çünkü bu Tayland'a girişle ilgili
Havayolu detayları ne olacak? Doğru şekilde mi girilmeli yoksa kartı oluştururken sadece başlangıç bilgileri mi sağlanmalı?
Tayland'a giriş yaparken uyumlu olması gerekir. Bu nedenle, otel veya havayolu giriş yapmadan önce ücret talep ederse, güncellemeniz gerekir. Zaten geldikten sonra, oteli değiştirmeye karar verirseniz artık önemli olmaz.
Trenle giriş yapıyorum, peki 'uçuş/araç numarası' bölümüne ne yazmalıyım?
Diğer seçeneğini seçiyorsunuz ve "Train" yazıyorsunuz
Merhaba, 4 ay sonra Tayland'a seyahat edeceğim. İsveç pasaportlu 7 yaşındaki bir çocuğun form doldurması gerekiyor mu bilmiyorum. Ayrıca Tayland pasaportu olan Taylandlıların Tayland'a girişte form doldurmaları gerekiyor mu?
Taylandlıların TDAC'yi tamamlaması gerekmiyor, ancak çocuklarını TDAC'ye eklemeleri gerekiyor.
Şu anda, Almanya vatandaşları Tayland'da vizesiz olarak kaç ay kalabilirler?
60 gün, Tayland'da bulunulduğunda 30 gün daha uzatılabilir
Merhaba, Tayland'da 1 gece kalacağım, sonra Kamboçya'ya gideceğim ve bir hafta sonra Tayland'da 3 hafta kalmak için geri döneceğim. Varışımda bu belgeyi doldurmam gerekiyor, ancak Kamboçya'dan dönüşümde başka bir belge doldurmam gerekiyor mu? Teşekkürler
Tayland'a her seyahatte bunu yapmalısınız.
Özel yatların, örneğin Madagaskar'dan yelken açarak, internet olmadan denizde 3 günden fazla sürede gelen ülkelerden nasıl gelebileceğini düşündünüz mü diye merak ediyorum.
Bir uydu telefonuna veya Starlink'e sahip olma zamanı. Eminim bunu karşılayabilirsiniz..
Özel yatların, örneğin Madagaskar'dan yelken açarken, internet olmadan denizde 3 günden fazla sürede nasıl gelebileceğini düşündünüz mü?
Hâlâ gerekli, internete erişim sağlamalısınız, seçenekler var.
Zaten NON-O vizesi olan ve Tayland'a yeniden giriş vizesi bulunan kişiler TDAC yapmak zorunda mı?
Evet, hala TDAC'ı tamamlamanız gerekiyor
Biz bir hükümet web sitesi veya kaynağı değiliz. Doğru bilgi sağlamaya ve seyahat edenlere yardımcı olmaya çalışıyoruz.