Tayland hükümeti ile bir bağlantımız yoktur. Resmi TDAC formu için tdac.immigration.go.th adresine gidin.

TDAC yorumları sayfa 27

Sunucu tarafında oluşturulmuş TDAC tartışma arşivine göz atın. Yeni yorumlar hâlâ 1. sayfada görünürken, daha eski kök başlıklar taranabilir sayfalandırma aracılığıyla erişilebilir durumda kalır.

Yorumlar (1.419)

Yorumu tıklayın; ardından sırasıyla e-posta adresinizi, tek kullanımlık kodu (OTP) ve adınızı isteyeceğiz.

Kulin Raval

Sayın Bay/Bayan, Seyahat planım aşağıdaki gibidir: 04/05/2025 - Mumbai'den Bangkok'a 05/05/2025 - Bangkok'ta gece kalışı 06/05/2025 - Bangkok'tan Malezya'ya geçiş, Malezya'da gece kalışı 07/05/2025 - Malezya'da gece kalışı 08/05/2025 - Malezya'dan Phuket, Tayland'a dönüş; Malezya'da gece kalışı 09/05/2025 - Phuket, Tayland'da gece kalışı 10/05/2025 - Phuket, Tayland'da gece kalışı 11/05/2025 - Phuket, Tayland'da gece kalışı 12/05/2025 - Bangkok, Tayland'da gece kalışı 13/05/2025 - Bangkok, Tayland'da gece kalışı 14/05/2025 - Bangkok, Tayland'dan Mumbai'ye uçuş Sorum şu: Tayland'a iki kez giriş ve çıkış yapacağım, bu yüzden TDAC için iki kez başvurmam gerekiyor mu? İlk kez Hindistan'dan, ikinci kez Malezya'dan olmak üzere bir hafta içinde TDAC başvurusu yapmam gerekiyor, lütfen bu konuda beni yönlendirin. Lütfen bu konuda bir çözüm önerin.

0
Anonymous

Evet, Tayland'a her giriş için TDAC yapmanız gerekiyor. Bu nedenle sizin durumunuzda İKİ tane yapmanız gerekecek.

0
Anonymous

Bir PC kullanarak TDAC bilgilerini doldurursam, TDAC onayının basılı kopyası göçmenlik kontrolü tarafından kabul edilir mi?

0
Anonymous

Evet.

0
Anonymous

Örneğin Almanya'dan Dubai üzerinden Tayland'a uçarken, "Boarding Country" olarak ne belirtmeliyim? Uçuş numarası, eski departure kartına göre, varış yaptığım uçuşun numarasıdır. Eskiden buna "Port of embarkation" denirdi.. Cevaplarınız için teşekkürler.

0
Anonymous

Orijinal çıkış noktası, sizin durumunuzda Almanya'ya giriş yeridir.

0
Anonymous

Teşekkürler, peki Almanya'dan Dubai'ye uçuş numarası nedir? Bu mantıksız değil mi?

0
Anonymous

Teşekkürler, peki Almanya'dan Dubai'ye olan uçuş numarası da mı? Mantıksız değil mi?

0
Anonymous

Sadece orijinal uçuş sayılır, aktarmalar değil.

0
Anonymous

ABTC sahiplerinin de başvuru yapması gerekiyor mu?

0
Anonymous

NON-QUOTA vizesine sahip olan ve yerleşim belgesi ile yabancı kimlik kartı olan yabancılar TDAC'a kayıt yaptırmalı mı?

0
Anonymous

Zaten TDAC'ı göndermişsem seyahat edemem, o halde TDAC'ı iptal edebilir miyim ve iptal etmek için ne yapmalıyım?!

0
Anonymous

Gerekli değil, tekrar seyahat etmeye karar verirseniz sadece yeni bir tane gönderin.

0
Anonymous

TDAC'ı gönderdikten sonra iptal edebilir miyim?

0
Polly

28 Nisan'da Tayland'a varıp 7 Mayıs'a kadar kalırsam TDAC formunu doldurmam gerekir mi?

0
Anonymous

Hayır, buna ihtiyacınız yok. Bu sadece 1 Mayıs veya sonrasında gelenler için gereklidir.

0
Polly

Teşekkürler!

0
Sukanya P.

TDAC, 1/5/2025 tarihinde başlayacak ve en az 3 gün önceden kayıt yaptırılması gerekecek. Soru şu: Yabancı biri 2/5/2025 tarihinde Tayland'a girerse, önceden 29/4/2025 - 1/5/2025 tarihleri arasında kayıt yaptırması gerekir mi? Yoksa sistem sadece 1/5/2025 tarihinde ön kayıt yapılmasına izin veriyor mu?

0
Anonymous

Sizin durumunuzda, 29 Nisan 2568 ile 2 Mayıs 2568 tarihleri arasında TDAC'ye kayıt olabilirsiniz

0
Anonymous

MOU kaydedildi mi?

0
Th

Tayland'a direkt uçuş yoksa, aktarma yaptığınız ülkeyi de belirtmeniz gerekiyor mu?

0
Anonymous

Hayır, sadece çıktığınız ilk ülkeyi seçersiniz.

0
Josephine Tan

Varıştan 7 gün önce erken başvurabilir miyim?

0
Anonymous

Sadece ajans ile.

0
Josephine Tan

Erken 7 gün başvurabilir miyim?

0
Anonymous

Tayland'da yaşıyorum. Almanya'da tatil yapıyorum. Ama ikametgahta Tayland'ı belirtemiyorum. Şimdi ne olacak? Hile yapmaya mı zorlanıyor?

0
Anonymous

Hayır, hile yapmana gerek yok. Tayland 28 Nisan'da bir seçenek olarak eklenecek.

0
Anonymous

Non B vizesi/çalışma iznim varsa, bu formu yine de göndermem gerekiyor mu?

0
Anonymous

Evet, NON-B vizeniz olsa bile TDAC formunu doldurmanız gerekiyor.

0
Choi

TDAC'ımı önceden kaydettirdim ama uçakta veya uçuştan indikten sonra telefonumu kaybettiğimde ne yapmalıyım? Ve önceden kayıt yaptıramayan, 3G eski telefonlu bir eşlikçisi olmayan yaşlı biri olarak uçağa bindiğimde ne yapmalıyım?

0
Anonymous

TDAC'inizi kaydettirdiyseniz ancak telefonunuzu kaybettiyseniz, güvenliğiniz için mutlaka bir kopyasını yazdırmış olmalısınız. Telefonunuzu kaybetmeye yatkınsanız, her zaman bir kağıt kopya getirin. Eğer yaşlıysanız ve temel çevrimiçi işleri yapamıyorsanız, nasıl uçak bileti ayırtabildiğinizi gerçekten merak ediyorum. Seyahat acentesi kullandıysanız, onların TDAC kaydınızı da yapmalarını ve bunu yazdırmalarını sağlayın.

0
Ona

2. maddede, - faaliyet kısmında ne yazılmalı, kastedilen nedir?

0
Anonymous

İşinizi eklediniz.

0
ิbb

Pym modu mu duruyor musun yoksa sadece QR kodu mu kullanıyorsun?

0
Anonymous

Yazdırmanız en iyisi olur, ancak genellikle QR kodunun telefonunuzda ekran görüntüsünü almak yeterlidir kullanım için.

0
Anonymous

23/04/25'ten 07/05/25'e kadar Vietnam'a gidiyorum, dönüşüm 07/05/25'te Tayland üzerinden olacak. TDAC formunu doldurmam gerekiyor mu?

0
Anonymous

Taylandlı değilseniz ve Tayland'da uçaktan çıkıyorsanız, TDAC formunu doldurmanız gerekecek.

0
Anonymous

Eğer ben bir ASEAN üyesi devlet vatandaşıysam, TDAC'ı doldurmam gerekiyor mu?

0
Anonymous

Eğer Tay vatandaşı değilseniz, TDAC yapmanız gerekir.

0
Veri koruma politikasıŞartlar ve koşullarFeragatnameGizlilik politikasıİade politikasıTDAC DolandırıcılıklarıTDAC DurumuTHIM Rehberi

Biz bir hükümet web sitesi veya kaynağı değiliz. Doğru bilgi sağlamaya ve seyahat edenlere yardımcı olmaya çalışıyoruz.