Tayland hükümeti ile bir bağlantımız yoktur. Resmi TDAC formu için tdac.immigration.go.th adresine gidin.

TDAC yorumları sayfa 31

Sunucu tarafında oluşturulmuş TDAC tartışma arşivine göz atın. Yeni yorumlar hâlâ 1. sayfada görünürken, daha eski kök başlıklar taranabilir sayfalandırma aracılığıyla erişilebilir durumda kalır.

Yorumlar (1.419)

Yorumu tıklayın; ardından sırasıyla e-posta adresinizi, tek kullanımlık kodu (OTP) ve adınızı isteyeceğiz.

Ian Rauner

Tayland'da yaşıyor ve çalışıyorum, ancak İkametgah Yerini Tayland olarak giremiyoruz, o zaman ne girmeliyiz?

0
Anonymous

Şu anda pasaport ülkeniz.

0
Anonymous

TAT, bu konuda bir güncelleme duyurdu ve Tayland'ın açılır menüye ekleneceğini söyledi.

0
Mini

Tayland'a gelip eşimin evinde 21 gün kalırsam ve Tayland'a seyahatten 3 gün önce TDAC'ı çevrimiçi doldurursam, yine de Göçmenlik Ofisi veya polis karakoluna rapor vermem gerekir mi?

0
Anonymous

Tayland ikametgah belgesi olan veya çalışma vizesi (çalışma izni olan) sahipleri T.M.6 formunu online olarak doldurmak zorunda mı?

0
Anonymous

Evet, hâlâ yapmanız gerekiyor

0
Anonymous

Merhaba, Tayland'a geldim ve 4 gün orada kalacağım, ardından Kamboçya'ya 5 gün uçup sonra Tayland'a tekrar geleceğim ve 12 gün daha kalacağım. Tayland'a Kamboçya'dan tekrar giriş yapmadan önce TDAC'yi yeniden göndermem gerekiyor mu?

0
Anonymous

Tayland'a her girişinizde bunu yapmanız gerekecek.

0
Anonymous

Non-0 (emeklilik) vizesi sahibiyim. Göçmenlik hizmetleri tarafından her yıllık uzatma, son yıllık uzatma için bir numara ve geçerlilik tarihi ekliyor. Sanırım girilmesi gereken numara o mu? Doğru mu yanlış mı?

0
Anonymous

Bu isteğe bağlı bir alandır

0
Anonymous

Non-o vizem yaklaşık 8 yaşında ve her yıl emeklilik baz alınarak uzatma alıyorum, bu uzatma bir numara ve son kullanma tarihi içeriyor. Peki bu durumda vize alanına tam olarak ne yazılmalı?

0
Anonymous

Orijinal vize numarasını veya uzatma numarasını girebilirsiniz.

0
Anonymous

Diplomatik pasaport sahipleri de doldurmak zorunda mı?

0
Anonymous

Evet, yapmaları gerekecek (TM6 ile aynı şekilde).

0
Anonymous

Eğer TDAC formunu doldurmayı unutursem, Bangkok havaalanında resmi işlemleri yapabilir miyim?

0
Anonymous

Bu net değil. Havayolu şirketleri binişten önce bunu talep edebilir.

0
Anonymous

Bence zaten açık. TDAC en geç varıştan 3 gün önce doldurulmalıdır.

0
Dany Pypops

Ben Tayland'da yaşıyorum. 'İkamet edilen ülke' bölümünü doldurmak istediğimde mümkün olmuyor. Tayland ülkeler listesinde yok.

0
Anonymous

Bu şu anda bilinen bir sorun, şimdilik pasaport ülkenizi seçin.

0
Ian James

Sayın Bay/Bayan, Yeni DAC çevrimiçi sisteminizde birkaç sorun tespit ettim. Mayıs ayında bir tarih için göndermeye çalıştım. Sistem henüz aktif olmadığını fark ettim ancak çoğu kutuyu/alanı doldurabildim. Bu sistemin, vize/giriş şartları ne olursa olsun tüm Tayland dışındakilere yönelik olduğunu not ettim. Aşağıdaki sorunları belirledim. 1/ Ayrılış tarihi ve uçuş numarası * olarak işaretlenmiş ve zorunlu! Non O veya OA gibi uzun vadeli vizelerle Tayland’a giren birçok kişinin ayrılış tarihi/çıkış uçuşu için yasal bir zorunluluğu yoktur. Bu formu ayrılış uçuşu bilgisi (tarih ve uçuş numarası) olmadan çevrimiçi gönderemiyoruz. 2/ Ben bir İngiliz pasaportu sahibiyim ancak Non O vizesiyle emekliyim, ikamet ettiğim ülke ve evim Tayland’dır. Ayrıca vergi amaçlı Tayland sakiniyim. Tayland’ı seçme seçeneğim yok. İngiltere ikamet ettiğim ülke değil, orada yıllardır yaşamıyorum. Bizden yalan söyleyip başka bir ülkeyi mi seçmemizi mi istiyorsunuz? 3/ Açılır menüdeki birçok ülke 'The' altında listelenmiş. Bu mantıksız ve ülkelerin veya eyaletlerin ilk harfiyle başlamayan bir ülke açılır menüsü hiç görmedim. 🤷‍♂️ 4/ Bir gün yabancı bir ülkedeysem ve ertesi gün Tayland’a spontane bir uçuş yapmaya karar verirsem ne yapmalıyım? Örneğin Vietnam’dan Bangkok’a? DAC web siteniz ve bilgileri bunun 3 gün öncesinden gönderilmesi gerektiğini belirtiyor. 2 gün içinde Tayland’a gelmeye karar verirsem? Emeklilik vizesi ve yeniden giriş iznim ile gelmeme izin verilmeyecek mi? Bu yeni sistem mevcut sistem üzerinde bir iyileştirme olmalıydı. TM6’yı kaldırdığınızdan beri mevcut sistem kolay. Bu yeni sistem yeterince düşünülmemiş ve mantıklı değil. Bu sistemi 1 Mayıs 2025’de kullanıma açmadan önce ziyaretçiler ve göçmenlik için sorun yaratmaması adına yapıcı eleştirimi saygıyla sunuyorum.

0
Anonymous

Aslında isteğe bağlıdır. Şimdilik hâlâ Birleşik Krallık'ı seçmelisin. Mükemmel değil, ancak otomatik tamamlama alanı olduğu için doğru sonucu yine gösterecektir. Hazır olduğunda gönderebilirsin. Seyahat ettiğin gün göndermene engel olan bir şey yok.

0
alphonso napoli

İlgililere, Haziran ayında seyahat edeceğim. Emekliyim ve şimdi Tayland'da emekli olmak istiyorum. Tek yön bilet almakta bir sorun olur mu? Başka herhangi bir belgeye ihtiyaç var mı?

0
Anonymous

Bu, TDAC ile çok az ilgili, daha çok varacağınız vize ile ilgili. Eğer vizesiz gelirseniz, dönüş uçuşunuz yoksa sorun yaşarsınız. Bu web sitesinde belirtilen Facebook gruplarına katılmalı, bunu sormalı ve daha fazla bağlam sağlamalısınız.

0
Yvonne Chan

Patronumun APEC kartı var. Bu TDAC'a ihtiyacı var mı? Teşekkürler

0
Anonymous

Evet, patronunuz hala gereklidir. TM6'yı yapması gerekecekti, bu yüzden TDAC'yi de yapması gerekecek.

0
Giles Feltham

Merhaba. Otobüsle geliyorsanız araç numarası bilinmeyecektir

0
Anonymous

Diğerini seçebilir ve BUS yazabilirsiniz

0
Anonymous

1 Mayıs'tan itibaren başlayacak, Nisan ayı sonunda Tayland'a gideceğim, doldurmam gerekiyor mu?

0
Anonymous

1 Mayıs'tan önce gelirseniz, herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

0
シン

TDAC başvurusu 3日前’dan mı başlıyor yoksa 3日前’ye kadar mı?

0
Anonymous

Başvuru için en geç 3 gün öncesine kadar süreniz var; bu nedenle, etkinlik günü, bir gün öncesi veya birkaç gün öncesi başvurabilirsiniz.

0
Yoshida

Ben Japonya'dayım ve 1 MAYIS 2025'te Tayland'a giriş yapacağım. Saat 08:00'de ayrılacağım ve Tayland'a saat 11:30'da varacağım. Uçaktayken 1 MAYIS 2025'te bunu yapabilir miyim?

0
Anonymous

Sizin durumunuzda en erken 28 Nisan'da yapabilirsiniz.

0
ただし

Bir uygulama var mı?

0
Anonymous

Bu bir uygulama değil, web formudur.

0
ソム

TM6 döneminde çıkışta yarım bilet vardı. Bu sefer çıkışta herhangi bir şeye ihtiyaç var mı? TDAC doldurulurken çıkış tarihi bilinmiyorsa boş bırakmak sorun olur mu?

0
Anonymous

Vizeye bağlı olarak çıkış tarihi gerekebilir. Örneğin, vizesiz giriş yapılacaksa çıkış tarihi gereklidir, ancak uzun süreli vize ile girişte çıkış tarihi gerekli değildir.

0
ああ

Tayland'da yaşayan Japonlar ne yapmalı?

0
Anonymous

Tayland'a ülkesi dışından giriş yapıyorsanız, TDAC formunu doldurmanız gerekmektedir.

0
Sayeed

Varış tarihim 30 Nisan sabah saat 7:00. TDAC formunu teslim etmem gerekiyor mu? Lütfen bana bilgi verin Teşekkürler

0
Anonymous

Hayır, 1 Mayıs'tan önce geldiğinizde.

0
Saleh Sanosi Fulfulan

Benim adım Saleh

0
Anonymous

Kimse umursamıyor

0
Veri koruma politikasıŞartlar ve koşullarFeragatnameGizlilik politikasıİade politikasıTDAC DolandırıcılıklarıTDAC DurumuTHIM Rehberi

Biz bir hükümet web sitesi veya kaynağı değiliz. Doğru bilgi sağlamaya ve seyahat edenlere yardımcı olmaya çalışıyoruz.