Gennemse det server-renderede TDAC-diskussionsarkiv. Nye kommentarer vises stadig på side 1, mens ældre oprindelige tråde forbliver tilgængelige via gennemsøgelig pagination.
Klik på kommentar, og vi beder om din e-mail, derefter engangskode, derefter navn.
Sikker, allesammen! Dine data vil være sikre. lol. De kalder det "land af svindel" - held og lykke
Vil en rejsende blive nægtet adgang, hvis de har overskredet 72-timers fristen for at indsende DTAC?
Det er uklart, kravet kan være krævet af flyselskaber før boarding, og der kan være en måde at gøre det på, når du er landet, hvis du på en eller anden måde glemte det.
Når jeg rejser med min thailandske familie, skal jeg så lyve og skrive, at jeg rejser alene? Da det ikke er et krav for thailændere.
Indtil videre, så godt!
Ja, jeg kan huske en gang, jeg gik på toilettet, og mens jeg var derinde, uddelte de TM6-kortene. Da jeg kom tilbage, nægtede damen at give mig et bagefter. Jeg måtte have et efter landing...
Du oplyste, at QR-koden sendes til din e-mail. Hvor lang tid efter udfyldning af formularen bliver QR-koden sendt til min e-mail?
Inden for 1 til 5 minutter
Jeg kan ikke se et felt til e-mail
Hvad nu hvis jeg besluttede at rejse til Thailand inden for 3 dage? Så kan jeg jo åbenbart ikke indsende formularen 3 dage i forvejen.
Så kan du indsende det inden for 1-3 dage.
Jeg har gennemgået alle kommentarer og fået et godt indtryk af TDAC, men det eneste, jeg stadig ikke ved, er, hvor mange dage før ankomsten jeg kan udfylde denne formular? Selve formularen virker nem at udfylde!
Maksimalt 3 dage!
Er gul feber-vaccination blevet obligatorisk for indrejse?
Kun hvis du har rejst gennem smittede områder: https://tdac.in.th/#yellow-fever-requirements
De skulle ændre fra "covid", fordi det var planlagt sådan ;)
De skulle ændre fra "covid", fordi det var planlagt sådan ;)
Hvis du bor på forskellige hoteller i forskellige byer, hvilken adresse skal du så indtaste på din formular?
Du har angivet ankomsthotellet.
Jeg flyver til Bangkok den 10. maj og derefter den 6. juni flyver jeg til Cambodja i cirka 7 dage for en side tur og derefter går jeg ind i Thailand igen. Skal jeg sende en anden online ETA-formular?
Ja, du skal udfylde en hver gang, du træder ind i Thailand. Samme som den gamle TM6.
Det er angivet, at TDAC-ansøgningen skal foretages 3 dage før indrejse i landet. Spørgsmål 1: Senest 3 dage? Hvis ja, hvor mange dage tidligst før indrejse i landet? Spørgsmål 2: Hvor lang tid tager det at modtage resultatet, hvis man bor i EU? Spørgsmål 3: Er disse regler sandsynlige at ændre inden januar 2026? Spørgsmål 4: Hvad med visumfritagelsen: vil den blive sat tilbage til 30 dage eller forblive 60 dage fra januar 2026? Tak for at besvare alle disse 4 spørgsmål af autoriserede personer (venligst ingen "jeg tror" eller "jeg har læst eller hørt" - tak for forståelsen).
Det er ikke muligt at ansøge mere end 3 dage før indrejse i landet. Godkendelsen er øjeblikkelig, selv for EU-borgere. Ingen kan forudsige fremtiden, men disse foranstaltninger synes at være planlagt på lang sigt. For eksempel har formularen TM6 været i brug i mere end 40 år. Indtil nu er der ikke lavet nogen officiel meddelelse om varigheden af visumfritagelsen fra januar 2026. Det er derfor ukendt.
Tak.
Tak. 3 dage før indrejsen: det er lidt forhastet, men okay. Så: hvis jeg planlægger at rejse ind i Thailand den 13. januar 2026: fra hvilken dato præcist skal jeg tidligst sende min TDAC-ansøgning (da min flyafgang er den 12. januar): den 9. eller 10. januar (under hensyntagen til tidsforskellen mellem Frankrig og Thailand på disse datoer)?
Venligst svar, tak.
Det er baseret på Thailandstid. Så hvis ankomstdatoen er den 12. januar, kan du indsende det så tidligt som den 9. januar (i Thailand).
Skal indehavere af DTV Visa udfylde dette digitale kort?
Ja, du skal stadig gøre dette, hvis du ankommer den 1. maj eller efter.
Kan du indsende formularen på en bærbar computer? Og få QR-koden tilbage på en bærbar computer?
QR-koden sendes til din e-mail som en PDF, så du burde kunne bruge enhver enhed.
Okay, så jeg tager et screenshot af QR-KODEN fra PDF'en i min e-mail, ikke??? fordi jeg ikke vil have internetadgang ved ankomst.
Du kan tage et screenshot uden engang at få den e-mail, de viser i slutningen af ansøgningen.
Det ser ud til at være i orden, så længe vi kan indtaste den information, de har brug for. Hvis vi skal begynde at uploade ting som fotos, fingeraftryk osv., bliver det for meget arbejde.
Der kræves ikke dokumentupload, kun en formular på 2-3 sider. (hvis du har rejst gennem Afrika, så er det en 3-siders formular)
Kræver ikke-immigrant O-visum indsendelse af DTAc?
Ja, hvis du ankommer den 1. maj eller senere.
Jeg har tænkt mig at rejse fra Poipet i Cambodja via Bangkok til Malaysia med den thailandske tog uden at stoppe i Thailand. Hvordan udfylder jeg siden for indkvartering?
Du sætter et kryds i boksen, hvor der står: [x] Jeg er transitpassager, jeg bliver ikke i Thailand
Så de vil overvåge alle af sikkerhedsgrunde? Hvor har vi hørt det før, hva'?
Dette er de samme spørgsmål, som TM6 havde, og som blev introduceret for over 40 år siden.
Jeg har et 2-timers stop i Kenya fra Amsterdam. Har jeg brug for et gul feber-certifikat, selv under transit? Sundhedsministeriet har udstedt regler, der kræver, at ansøgere, der har rejst fra eller gennem lande, som er erklæret som områder inficeret med gul feber, skal fremvise et internationalt sundhedscertifikat, der bekræfter, at de har modtaget vaccination mod gul feber.
Det ser sådan ud: https://www.mfa.go.th/en/publicservice/5d5bcc2615e39c306000a30d?cate=5d5bcb4e15e39c30600068d3
Jeg bor i Thailand med et NON-IMM O-visum (thailandsk familie). Dog kan Thailand som bopælsland ikke vælges. Hvad skal jeg vælge? nationalitetsland? Det giver ikke mening, da jeg ikke har ophold uden for Thailand.
Det ligner en tidlig fejl, måske vælg nationalitet for nu, fordi alle ikke-thailændere skal udfylde det ifølge de nuværende oplysninger.
Ja, det vil jeg gøre. Det ser ud til, at applikationen er mere fokuseret på turister og kortvarige besøgende og ikke i samme grad tager højde for den specifikke situation for langtidsvisumindehavere. Ud over TDAC eksisterer "Østtysker" ikke længere siden november 1989!
Kan ikke vente med at se dig igen Thailand
Thailand venter på dig
Vi er ikke en regerings hjemmeside eller ressource. Vi stræber efter at give nøjagtige oplysninger og tilbyde assistance til rejsende.