Vi er ikke tilknyttet den thailandske regering. For den officielle TDAC formular, gå til tdac.immigration.go.th.

TDAC-kommentarside 32

Gennemse det server-renderede TDAC-diskussionsarkiv. Nye kommentarer vises stadig på side 1, mens ældre oprindelige tråde forbliver tilgængelige via gennemsøgelig pagination.

Kommentarer (1.421)

Klik på kommentar, og vi beder om din e-mail, derefter engangskode, derefter navn.

Kaew

Hvis laotiske personer stadig opholder sig i Thailand og ønsker at forny deres pas for at få et udrejsestempel og derefter et indrejsestempel til Thailand, hvordan skal de så gøre? Jeg vil gerne bede om rådgivning.

0
Anonymous

De vil udfylde TDAC-formularen og vælge rejsetypen som "LAND"

0
Anonymous

Jeg ankommer til Bangkok lufthavn og har en videreflyvning 2 timer senere. Skal jeg stadig udfylde formularen?

0
Anonymous

Ja, men vælg bare den samme ankomstdag og afrejsedag.

0
Nini

Jeg er fra Laos. Min rejse er, at jeg kører i min egen bil fra Laos til grænseovergangen Chong Mek på laosisk side, og efter dokumentkontrol går jeg ind på den thailandske side. Jeg vil leje en pick-up-truck fra en thailænder for at komme til Ubon Ratchathani lufthavn og tage et fly til Bangkok. Min rejse er den 1. maj 2025. Hvordan skal jeg udfylde formularen med ankomst- og rejseinformation?

0
Anonymous

De vil udfylde TDAC-formularen og vælge rejsetypen som "LAND"

0
Nini

Skal man indtaste registreringsnummeret for bilen fra Laos eller den lejede bil?

0
Anonymous

Ja, men du kan gøre det, mens du er i bilen

0
Nini

Jeg forstår ikke, fordi biler fra Laos ikke kører ind i Thailand. Ved Chong Mek grænsen lejer man turistbiler fra thailændere der, så jeg vil gerne vide, hvilken bil jeg skal registrere.

0
Anonymous

Hvis du krydser grænsen til Thailand, vælg "Andet" og det er ikke nødvendigt at indtaste bilens registreringsnummer

0
Mr.Fabry

Når jeg rejser tilbage til Thailand med et Non-O-visum, har jeg selvfølgelig ikke min returbillet! Hvilken fremtidig dato skal jeg angive for udrejse, og hvilket flynummer skal jeg bruge, når jeg selvfølgelig ikke har det endnu?

0
Anonymous

Feltet Partenza er valgfrit, så i dit tilfælde bør du lade det stå tomt.

0
Ian James

Hvis du udfylder formularen, er afgangsdato og flynummer et obligatorisk felt. Du kan ikke indsende formularen uden det.

0
Simon Jackson

Ankommer med privat yacht fra Australien. 30 dages sejltid. Kan ikke komme online for at indsende, før jeg rent faktisk ankommer til Phuket. Er dette acceptabelt?

0
Dwain Burchell

Kan jeg ansøge før 1. maj?

0
Anonymous

Det skal være højst 3 dage før din ankomst Så teknisk set kan du, hvis du ankommer den 1. maj, så skal du ansøge før den 1. maj, tidligst den 28. april.

0
Paul

Som fast bosiddende er mit bopælsland Thailand, men det findes ikke som en rullemenu mulighed, hvilket land skal jeg bruge?

0
Anonymous

Du valgte dit nationalitetsland

0
shinasia

Planlagt indrejse den 1. maj. Hvornår skal TDAC-ansøgningen være indsendt? Kan man søge lige inden indrejsen, hvis man har glemt at ansøge?

0
Anonymous

Hvis du planlægger at rejse ind den 1. maj, kan du ansøge fra den 28. april. Venligst ansøg om TDAC så tidligt som muligt. Vi anbefaler forudgående ansøgning for at sikre en glat indrejse.

0
Anonymous

Selv med en Non-o visum? Da TDAC er et kort, der erstatter TM6. Men ejere af et Non-o visum behøver ikke TM6 før. Betyder det, at de stadig skal ansøge om TDAC inden ankomst?

0
Anonymous

Non-o-indehavere skulle altid udfylde TM6. Du kan være forvirret, da de midlertidigt har suspenderet kravene til TM6. "Bangkok, 17. oktober 2024 – Thailand har forlænget suspensionen af kravet om at udfylde immigrationsformularen ‘To Mo 6’ (TM6) for udenlandske rejsende, der ind- og udrejser Thailand ved 16 lande- og søkontrolpunkter indtil 30. april 2025" Så ifølge planen kommer det tilbage den 1. maj som TDAC, som du kan ansøge om så tidligt som den 28. april til ankomst den 1. maj.

0
Anonymous

tak for afklaringen

0
Someone

Har vi brug for TDAC, hvis vi allerede har visum (enhver slags visum eller studenter visum)?

0
Anonymous

Ja

0
Anonymous

Ikke-O udvidelse

0
Anonymous

Kan besøgende bruge E-gate ved ankomst efter afslutning af TDAC?

0
Anonymous

Det er usandsynligt, da Thailands ankomst e-port er mere relateret til thailandske statsborgere og udvalgte udenlandske pasindehavere. TDAC er ikke relateret til din visumtype, så det er sikkert at antage, at du ikke vil kunne bruge ankomst e-porten.

0
Francisco

Jeg planlægger at rejse ind i Thailand under visumfritagelsesordningen, som tillader et ophold på 60 dage, men jeg vil forlænge med yderligere 30 dage, når jeg er i Thailand. Kan jeg vise en afgangsflyvning på TDAC, som er 90 dage fra min ankomstdato?

0
Anonymous

Ja, det er fint

0
Steve Hudson

Når jeg er færdig på min computer, hvordan får jeg så QR-KODEN over på min MOBILTELEFON, så jeg kan fremvise den for immigrationsmyndighederne ved min ankomst???

0
Anonymous

Send den med e-mail, AirDrop den, tag et foto, print den, send en besked, eller udfyld blot formularen på din telefon og tag et screenshot

0
Alex

Får hver person i en gruppeansøgning bekræftelsen sendt til deres individuelle e-mailadresser?

0
Anonymous

Nej, du kan downloade dokumentet, og det inkluderer alle rejsende i gruppen.

0
Aluhan

Udlændinge, der rejser ind i Thailand med et grænsepas. Henviser det til et malaysisk grænsepas eller en anden form for grænsepas?

0
Anonymous

Hvad nu hvis passet har efternavn? På skærmbillederne er det obligatorisk at angive efternavn, hvad skal brugeren gøre i det tilfælde? Generelt er der en mulighed, der siger "Har ikke efternavn" på hjemmesider for andre lande som Vietnam, Kina og Indonesien.

0
Anonymous

Måske, ikke relevant, et mellemrum eller en bindestreg?

0
Anonymous

Det virker ret ligetil for mig. Jeg flyver den 30. april og lander den 1. maj🤞håber systemet ikke går ned.

0
Anonymous

Appen virker ret gennemtænkt, det ser ud til, at teamet har lært af Thailand Pass.

0
M

Skal en udlænding med opholdstilladelse også ansøge om TDAC?

0
Anonymous

Ja, startende den 1. maj

0
be aware of fraud

Sygdomskontrol og den slags. Det handler om dataindsamling og kontrol. Intet om DIN sikkerhed. Det er et WEF-program. De sælger det bare som "nyt" tm6

0
Stephen

Jeg bor i Khammouane-provinsen i Lao PDR. Jeg er fastboende i Laos, men har australsk pas. Jeg rejser ofte til Naakon Ph9nom for at handle eller for at tage min søn til Kumon-skole to gange om måneden. Hvis jeg ikke sover i Nakhon Phanom, kan jeg så sige, at jeg er i transit, dvs. i Thailand mindre end en dag?

0
Anonymous

I den sammenhæng betyder transit, hvis du var på en forbindelsesflyvning.

0
DatabeskyttelsespolitikVilkår og betingelserAnsvarsfraskrivelsePrivatlivspolitikRefusionspolitikTDAC-svindelTDAC-statusTHIM-vejledning

Vi er ikke en regerings hjemmeside eller ressource. Vi stræber efter at give nøjagtige oplysninger og tilbyde assistance til rejsende.

TDAC-kommentarer - side 32