Vi är inte kopplade till den thailändska regeringen. För det officiella TDAC-formuläret, gå till tdac.immigration.go.th.

TDAC-kommentarsida 23

Bläddra i det serverrenderade TDAC-diskussionsarkivet. Nya kommentarer visas fortfarande på sida 1, medan äldre ursprungstrådar förblir tillgängliga genom genomsökningsbar sidindelning.

Kommentarer (1 419)

Klicka på kommentera så ber vi om din e-post, sedan engångskoden, sedan namn.

Nikodemus Dasem

Semester med gruppen SIP INDONESIA till THAILAND

0
Mrs NIM

Jag har fyllt i TDAC och fått ett nummer för uppdatering. Jag har uppdaterat med ett nytt datum, men kan inte uppdatera för andra familjemedlemmar. Hur gör jag? Eller är det bara möjligt att uppdatera datumet för mitt namn?

0
Anonymous

För att uppdatera TDAC, försök använda andras information.

0
Mrs NIM

Jag har redan fyllt i och skickat in TDAC men kan inte fylla i delen om boende.

0
Anonymous

För TDAC, om du väljer samma ankomstdatum och avresedatum kommer det inte att tillåta dig att fylla i den sektionen.

0
Mrs NIM

så vad vill jag göra? Om jag behöver ändra mitt datum eller bara låta det vara som det är.

0
Вера

Vi har lämnat in TDAC för mer än ett dygn sedan, men har fortfarande inte fått något meddelande. Försöker igen, men det visas ett verifieringsfel, vad ska vi göra?

0
Anonymous

Om du inte kan trycka på knappen för att starta TDAC-appen kan du behöva använda VPN eller stänga av VPN eftersom den identifierar dig som en bot.

0
JEAN DORÉE

Jag har bott i Thailand sedan 2015. Bör jag fylla i det här nya kortet, och hur? Tack

0
Anonymous

Ja, du måste fylla i TDAC-formuläret, även om du har bott här i över 30 år. Endast icke-thailändska medborgare är befriade från att fylla i TDAC-formuläret.

0
Rahul

Var finns alternativet för e-post i TDAC-formuläret?

0
Anonymous

För TDAC ber de om din e-post efter att du har fyllt i formuläret.

0
Марина

Vi lämnade in TDAC för 24 timmar sedan, men har fortfarande inte fått något brev. Spelar det någon roll vilken mail jag har? (min slutar på .ru)

0
Anonymous

Du kan försöka skicka in TDAC-formuläret igen, eftersom de tillåter flera inlämningar. Men den här gången måste du ladda ner och spara det, eftersom det finns en knapp för nedladdning.

0
Danil

Om en person äger en lägenhet i ett bostadsrättscentrum, kan han då uppge adressen till lägenheten eller behöver han en hotellbokning?

0
Anonymous

För din TDAC-inlämning, välj bara "Lägenhet" som boendetyp och ange adressen till din lägenhet.

0
Anonymous

Om man korsar gränsen samma dag, behöver man ansöka om TDAC?

0
Anonymous

Endast när du går ut ur planet.

0
Anonymous

Om jag har ett NON IMMIGRANT VISA och bor i Thailand, är det okej att använda en thailändsk adress som bostadsadress?

0
Anonymous

I fallet med TDAC, om du vistas i Thailand mer än 180 dagar per år kan du ställa in din bosättningsland till Thailand.

0
James

Om det är från DMK Bangkok - Ubon Ratchathani, behöver man fylla i TDAC?

0
Anonymous

TDAC krävs endast för internationella ankomster till Thailand. TDAC behövs inte för inrikesflyg.

0
Anonymous

Jag skrev in ankomstdagen fel. Jag fick en kod skickad till min e-post. Jag såg den, ändrade och sparade. Jag fick inget andra mejl. Vad ska jag göra?

0
Anonymous

Du bör redigera TDAC-ansökan igen, och den bör ge dig möjlighet att ladda upp TDAC.

0
Jeff

Om jag reser runt Issan och besöker tempel, hur kan jag ge uppgifter om boende?

0
Anonymous

För TDAC måste du ange den första adressen där du kommer att bo.

0
Anonymous

Kan jag avbryta TDAC efter att jag har skickat in det?

0
Anonymous

Du kan inte annullera TDAC. Du kan uppdatera det. Det bör också noteras att du kan skicka in flera ansökningar, och endast den senaste kommer att beaktas.

0
Lo Fui Yen

Hur är det med icke-B visum, behöver man också ansöka om TDAC?

0
Anonymous

Ja, innehavare av NON-B-visum måste fortfarande ansöka om TDAC. Alla icke-thailändska medborgare måste ansöka.

0
猪儀 恵子

I juni ska jag åka till Thailand med min mamma och min mammas syster. Min mamma och mammas syster har inga mobiler eller datorer. Jag planerar att använda min mobil för mig själv, är det gäller, kan jag även använda min mobil för min mamma och mammas syster?

0
Anonymous

Ja, du kan skicka alla TDAC och spara skärmavbildningen på din telefon.

0
VILAIPHONE

Bra

0
VILAIPHONE

Bra

0
Anonymous

Testade det. På den andra sidan går det inte att mata in data, fälten är gråa och förblir gråa. Det fungerar inte, som alltid.

0
Anonymous

Det är överraskande. Enligt min erfarenhet har TDAC-systemet fungerat ganska bra. Orsakade alla fälten problem för dig?

0
Anonymous

Vad betyder "occupation"?

0
Anonymous

För TDAC. Under 'occupation' anger du ditt jobb, om du inte har något jobb kan du vara pensionär eller arbetslös.

0
DataskyddspolicyVillkor och bestämmelserAnsvarsfriskrivningIntegritetspolicyÅterbetalningspolicyTDAC-bedrägerierTDAC-statusTHIM-guide

Vi är inte en regeringswebbplats eller resurs. Vi strävar efter att tillhandahålla korrekt information och erbjuda hjälp till resenärer.