Blader door het door de server gerenderde TDAC-discussiearchief. Nieuwe reacties verschijnen nog steeds op pagina 1, terwijl oudere hoofddiscussies toegankelijk blijven via doorzoekbare paginering.
Klik op reageren en we vragen eerst om je e‑mail, daarna om de eenmalige code (OTP) en vervolgens om je naam.
Ik heb een O-pensioenvisum en woon in Thailand. Ik zal na een korte vakantie terugkeren naar Thailand, moet ik dit TDAC-formulier nog steeds invullen? Dank u.
Als je op of na 1 mei terugkomt, dan moet je dat inderdaad doen.
Als Thailand privilege lid krijg ik bij binnenkomst een stempel van één jaar (verlengbaar bij immigratie). Hoe kan ik een vertrekvlucht aantonen? Ik ga akkoord met deze vereiste voor toeristen met visumvrijstelling en visum bij aankomst. Voor houders van een langetermijnvisum zouden vertrekvluchten echter in mijn opinie geen verplichte eis moeten zijn.
Vertrekinformatie is optioneel zoals aangegeven door het ontbreken van rode sterretjes.
Ik heb dit over het hoofd gezien, bedankt voor de verduidelijking.
Geen probleem, een veilige reis!
Ik heb de TM6 nooit voltooid, dus ik weet niet hoe nauw de gevraagde informatie overeenkomt met die op de TM6, dus excuses als dit een domme vraag is. Mijn vlucht vertrekt uit het VK op 31 mei en ik heb een aansluiting naar Bangkok, die vertrekt op 1 juni. In het reisgegevenensectie van de TDAC, is mijn instappunt de eerste etappe vanuit het VK, of de aansluiting vanuit Dubai?
Vertrekinformatie is eigenlijk optioneel als je naar de screenshots kijkt, ze hebben daar geen rode sterretjes naast staan.
Sawadee Krap, ik heb net de vereisten voor de aankomstkaart ontdekt. Ik ben een 76-jarige man en kan geen vertrekdatum opgeven zoals gevraagd, ook niet voor mijn vlucht. De reden is dat ik een toeristenvisum moet verkrijgen voor mijn Thaise verloofde die in Thailand woont, en ik weet niet hoe lang die procedure duurt, daarom kan ik geen data opgeven totdat alles is afgerond en geaccepteerd. Gelieve mijn dilemma in overweging te nemen. Met vriendelijke groet, John Mc Pherson. Australië.
U kunt maximaal 3 dagen vóór uw aankomstdatum aanvragen. Daarnaast kunt u de gegevens bijwerken als er iets verandert. De aanvraag en updates worden direct goedgekeurd.
HELP ME ALSTUBLIEFT MET MIJN VRAAG (Er staat in de Verplichte Informatie voor TDAC Inzending) 3. Reisgegevens zeggen = Vertrekdatum (indien bekend) Vertrek reismodus (indien bekend) is dat voldoende voor mij?
Ik kom uit Australië en weet niet precies hoe de Gezondheidsverklaring werkt. Als ik Australië kies uit het dropdownmenu, wordt dan het gedeelte over Gele Koorts overgeslagen, zolang ik niet naar de genoemde landen ben geweest?
Ja, je hebt GEEN Gele Koorts vaccinatie nodig als je niet in de genoemde landen bent geweest.
Uitstekend! Ik kijk uit naar een stressvrije ervaring.
Het zal niet lang duren, niet meer vergeten wakker te worden wanneer ze TM6-kaarten uitdelen.
Dus. Hoe krijg je de link gemakkelijker
Het is niet vereist, tenzij uw aankomst op of na 1 mei is
Waar is het formulier?
Zoals vermeld op de pagina: https://tdac.immigration.go.th Maar het vroegste moment waarop je iets moet indienen is 28 april, aangezien TDAC vanaf 1 mei verplicht wordt.
Nadat de aankomstdatum vóór de luchthaven van vertrek is toegevoegd, en terwijl u op de luchthaven bent, de vlucht wordt vertraagd en daardoor niet aan de gegeven datum voor TDAC wordt voldaan, wat gebeurt er dan bij aankomst op de luchthaven in Thailand?
Je kunt je TDAC bewerken, en de bewerking wordt direct bijgewerkt.
aaa
????
alleen landen die de covid-zwendel steunen, gaan nog steeds mee met deze VN-fraude. het is niet voor jouw veiligheid, maar alleen voor controle. het staat geschreven in agenda 2030. een van de weinige landen die weer een 'pandemie' zouden 'spelen' om hun agenda te dienen en geld te krijgen om mensen te doden.
Thailand gebruikt de TM6 al meer dan 45 jaar, en het gele koortsvaccin is alleen voor specifieke landen en heeft niets te maken met covid.
Moet een ABTC-kaarthouder de TDAC invullen?
Ja, je moet de TDAC nog steeds invullen. Net zoals toen de TM6 vereist was.
Moet een persoon met een studentenvisum de ETA invullen voordat hij/zij terugkeert naar Thailand voor een semester break, vakantie, enz.? Bedankt
Ja, je moet dit doen als je aankomstdatum op of na 1 mei is. Dit is de vervanging van de TM6.
Uitstekend
Heb altijd een hekel gehad aan het met de hand invullen van die kaarten
Het lijkt een grote stap terug te zijn ten opzichte van de TM6, wat veel reizigers naar Thailand zal verwarren. Wat gebeurt er als ze deze geweldige nieuwe innovatie bij aankomst niet hebben?
Het lijkt erop dat luchtvaartmaatschappijen het ook kunnen vereisen, vergelijkbaar met hoe ze verplicht waren deze uit te delen, maar ze vereisen het alleen bij het inchecken of instappen.
Zullen de luchtvaartmaatschappijen dit document bij het inchecken vereisen of is het alleen vereist bij het immigratiestation op de luchthaven van Thailand? Kan het worden voltooid voordat je bij de immigratie aankomt?
Op dit moment is dit gedeelte onduidelijk, maar het zou logisch zijn als luchtvaartmaatschappijen dit vereisen bij het inchecken of instappen.
Voor oudere bezoekers zonder online vaardigheden, zal er een papieren versie beschikbaar zijn?
Voor zover wij begrijpen, moet het online gedaan worden, misschien kun je iemand die je kent vragen het voor je in te dienen, of een tussenpersoon gebruiken. Als je erin bent geslaagd een vlucht te boeken zonder enige online vaardigheden, kan hetzelfde bedrijf je ook helpen met de TDAC.
Dit is nog niet verplicht, het gaat van start op 1 mei 2025.
Dit betekent dat je voor 28 april kunt aanvragen voor aankomst op 1 mei.
Wij zijn geen overheidswebsite of -bron. We streven ernaar om nauwkeurige informatie te bieden en hulp te bieden aan reizigers.