Περιηγηθείτε στο αρχείο συζητήσεων TDAC με rendering από τον διακομιστή. Τα νέα σχόλια εξακολουθούν να εμφανίζονται στη σελίδα 1, ενώ τα παλαιότερα αρχικά θέματα παραμένουν προσβάσιμα μέσω δυνατότητας σελιδοποίησης για ανίχνευση.
Κάντε κλικ στο «Σχόλιο» και θα ζητήσουμε το email σας, μετά τον κωδικό OTP και στη συνέχεια το όνομα.
Βεβαίως όλοι! Τα δεδομένα σας θα είναι ασφαλή. χαχα. Το αποκαλούν "γη των απάτων" - καλή τύχη
Θα απορριφθεί η είσοδος ενός ταξιδιώτη αν χάσει την προθεσμία των 72 ωρών για την υποβολή του DTAC;
Δεν είναι σαφές, η απαίτηση μπορεί να ζητείται από τις αεροπορικές εταιρείες πριν από την επιβίβαση, και ίσως υπάρχει τρόπος να γίνει μόλις προσγειωθείτε αν το ξεχάσατε με κάποιον τρόπο.
Όταν ταξιδεύω με την ταϊλανδέζικη οικογένειά μου, πρέπει να πω ψέματα και να ισχυριστώ ότι ταξιδεύω μόνος; Επειδή αυτό δεν είναι απαίτηση για τους Ταϊλανδούς.
Μέχρι στιγμής, όλα καλά!
Ναι, θυμάμαι μια φορά που πήγα στην τουαλέτα και ενώ ήμουν εκεί, μοίραζαν τις κάρτες TM6. Όταν γύρισα, η κυρία αρνήθηκε να μου δώσει μία. Έπρεπε να πάρω μία αφού προσγειωθήκαμε...
Αναφέρατε ότι ο κωδικός QR αποστέλλεται στο email σας. Πόσος χρόνος μετά τη συμπλήρωση της φόρμας αποστέλλεται ο κωδικός QR στο email μου;
Εντός 1 έως 5 λεπτών
Δεν βλέπω χώρο για το email
Τι θα γινόταν αν αποφάσιζα να ταξιδέψω στην Ταϊλάνδη μέσα σε 3 ημέρες; Τότε προφανώς δεν μπορώ να υποβάλω τη φόρμα 3 ημέρες νωρίτερα.
Στη συνέχεια μπορείτε να το υποβάλετε σε 1-3 ημέρες.
Διάβασα όλα τα σχόλια και έχω μια καλή εικόνα για το TDAC, αλλά το μόνο που ακόμα δεν ξέρω είναι πόσες μέρες πριν από την άφιξη μπορώ να συμπληρώσω αυτή τη φόρμα; Η φόρμα φαίνεται εύκολη στη συμπλήρωση!
Το πολύ 3 μέρες!
Έχει γίνει ο εμβολιασμός κατά του κίτρινου πυρετού υποχρεωτικός για την είσοδο;
Μόνο αν ταξιδέψατε μέσω μολυσμένων περιοχών: https://tdac.in.th/#yellow-fever-requirements
Έπρεπε να αλλάξουν από το "covid" γιατί είχε προγραμματιστεί έτσι ;)
έπρεπε να αλλάξουν από το "covid" γιατί ήταν σχεδιασμένο έτσι ;)
Εάν μένετε σε διάφορα ξενοδοχεία σε διαφορετικές πόλεις, ποια διεύθυνση πρέπει να εισάγετε στη φόρμα σας;
Έχετε βάλει το ξενοδοχείο άφιξης.
Πετάω για Μπανγκόκ στις 10 Μαΐου και στις 6 Ιουνίου πετάω στην Καμπότζη για περίπου 7 ημέρες για μια παράπλευρη εκδρομή και μετά ξαναμπαίνω στην Ταϊλάνδη. Πρέπει να στείλω άλλη μία ηλεκτρονική φόρμα ETA;
Ναι, θα πρέπει να συμπληρώνετε ένα κάθε φορά που εισέρχεστε στην Ταϊλάνδη. Όπως και με το παλιό TM6.
Αναφέρεται ότι η αίτηση TDAC πρέπει να γίνει 3 ημέρες πριν την είσοδό του στη χώρα. Ερώτηση 1: Τελευταία καταληκτική ημερομηνία 3 ημέρες; Αν ναι, πόσες ημέρες το νωρίτερο πριν την είσοδό του στη χώρα; Ερώτηση 2: Πόσο χρόνο απαιτεί η λήψη αποτελέσματος αν κατοικούμε στην ΕΕ; Ερώτηση 3: Είναι πιθανό να αλλάξουν αυτοί οι κανόνες έως τον Ιανουάριο 2026; Ερώτηση 4: Τι θα γίνει με την απαλλαγή από τη βίζα: θα επανέλθει σε 30 ημέρες ή θα παραμείνει στις 60 ημέρες από τον Ιανουάριο 2026; Παρακαλώ απαντήστε σε αυτές τις 4 ερωτήσεις από νόμιμα εξουσιοδοτημένα άτομα (παρακαλώ όχι «πιστεύω ότι» ή «διάβασα ή άκουσα ότι» - ευχαριστούμε για την κατανόηση).
Δεν είναι δυνατόν να υποβληθεί η αίτηση περισσότερο από 3 ημέρες πριν την είσοδο στη χώρα. Η έγκριση είναι άμεση, ακόμη και για τους κατοίκους της ΕΕ. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, αλλά αυτά τα μέτρα φαίνεται να είναι σχεδιασμένα για μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Για παράδειγμα, η φόρμα TM6 παρέμεινε σε χρήση για πάνω από 40 χρόνια. Μέχρι σήμερα, δεν έχει γίνει επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τη διάρκεια της απαλλαγής από τη βίζα από τον Ιανουάριο του 2026. Αυτό παραμένει άγνωστο.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ. 3 ημέρες πριν την είσοδό του: είναι λίγο βιαστικό, αλλά εντάξει. Λοιπόν: αν σχεδιάζω την είσοδό μου στην Ταϊλάνδη στις 13 Ιανουαρίου 2026: από ποια ακριβώς ημερομηνία πρέπει το νωρίτερο να υποβάλω το αίτημά μου για TDAC (δεδομένου ότι η πτήση μου είναι στις 12 Ιανουαρίου): στις 9 ή 10 Ιανουαρίου (λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορά ώρας μεταξύ Γαλλίας και Ταϊλάνδης εκείνες τις ημερομηνίες);
Παρακαλώ απαντήστε, ευχαριστώ.
Βασίζεται στην ώρα της Ταϊλάνδης. Έτσι, αν η ημερομηνία άφιξης είναι 12 Ιανουαρίου, θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση το νωρίτερο από τις 9 Ιανουαρίου (στην Ταϊλάνδη).
Απαιτείται από τους κατόχους θεώρησης DTV να συμπληρώσουν αυτήν την ψηφιακή κάρτα;
Ναι, θα πρέπει να το κάνετε αυτό ακόμα και αν φτάσετε την 1η Μαΐου ή μετά από αυτήν.
Μπορείτε να υποβάλετε τη φόρμα σε φορητό υπολογιστή; Και να λάβετε τον κωδικό QR πίσω σε φορητό υπολογιστή;
Ο κωδικός QR αποστέλλεται στο email σας ως PDF, οπότε θα πρέπει να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε συσκευή.
Εντάξει, θα τραβήξω screenshot τον κωδικό QR από το PDF στο email μου, σωστά;;; γιατί δεν θα έχω πρόσβαση στο ίντερνετ κατά την άφιξή μου.
Μπορείς να τραβήξεις στιγμιότυπο οθόνης χωρίς καν να πάρεις το email που δείχνουν στο τέλος της αίτησης.
Φαίνεται να είναι εντάξει όσο μπορούμε να πληκτρολογούμε τις πληροφορίες που χρειάζονται. Αν πρέπει να αρχίσουμε να ανεβάζουμε πράγματα όπως φωτογραφίες, αποτυπώματα δακτύλων κτλ., θα είναι πολύ δουλειά.
Δεν απαιτείται ανέβασμα εγγράφου, μόνο μια φόρμα 2-3 σελίδων. (αν ταξιδέψατε μέσω Αφρικής, τότε είναι φόρμα 3 σελίδων)
Απαιτεί η θεώρηση O για μη μετανάστες την υποβολή του DTAc;
Ναι, αν φτάσετε την 1η Μαΐου ή μετά από αυτήν.
Σκοπεύω να ταξιδέψω από το Poipet της Καμπότζης μέσω Μπανγκόκ στη Μαλαισία με τον ταϊλανδέζικο τρένο χωρίς να σταματήσω στην Ταϊλάνδη. Πώς συμπληρώνω τη σελίδα με τα καταλύματα;
Τσεκάρετε το κουτάκι που λέει: [x] Είμαι επιβάτης μεταφοράς, δεν μένω στην Ταϊλάνδη
Άρα θα παρακολουθούν όλους για λόγους ασφαλείας; Πού το έχουμε ξανακούσει αυτό, ε;
Αυτές είναι οι ίδιες ερωτήσεις που είχε το TM6, το οποίο εισήχθη πριν από πάνω από 40 χρόνια.
Έχω στάση 2 ωρών στην Κένυα από το Άμστερνταμ. Χρειάζομαι πιστοποιητικό κίτρινου πυρετού ακόμα και σε μεταφορά; Το Υπουργείο Δημόσιας Υγείας έχει εκδώσει κανονισμούς που απαιτούν από αιτούντες που έχουν ταξιδέψει από ή μέσω χωρών που έχουν κηρυχθεί περιοχές με κίτρινο πυρετό να προσκομίσουν Διεθνές Πιστοποιητικό Υγείας που αποδεικνύει ότι έχουν λάβει το εμβόλιο για τον κίτρινο πυρετό.
Φαίνεται πως ναι: https://www.mfa.go.th/en/publicservice/5d5bcc2615e39c306000a30d?cate=5d5bcb4e15e39c30600068d3
Ζω στην Ταϊλάνδη με βίζα NON-IMM O (οικογένεια από την Ταϊλάνδη). Ωστόσο, η Ταϊλάνδη ως χώρα διαμονής δεν είναι επιλέξιμη. Τι να επιλέξω; χώρα υπηκοότητας; Αυτό δεν έχει νόημα καθώς δεν έχω κατοικία εκτός Ταϊλάνδης.
Φαίνεται σαν πρώιμο σφάλμα, ίσως επιλέξτε προς το παρόν την εθνικότητα, γιατί όλοι οι μη Ταϊλανδοί πρέπει να την συμπληρώσουν σύμφωνα με τις τρέχουσες πληροφορίες.
Ναι, θα το κάνω. Φαίνεται ότι η εφαρμογή εστιάζει περισσότερο σε τουρίστες και βραχυπρόθεσμους επισκέπτες και δεν λαμβάνει υπόψη την ειδική κατάσταση των κατόχων μακροχρόνιων θεωρήσεων. Εκτός από το TDAC, οι "Ανατολικογερμανοί" δεν υπάρχουν πια από τον Νοέμβριο του 1989!
Δεν μπορώ να περιμένω να σε δω ξανά Ταϊλάνδη
Η Ταϊλάνδη σε περιμένει
Δεν είμαστε κυβερνητική ιστοσελίδα ή πόρος. Σκοπεύουμε να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες και να προσφέρουμε βοήθεια στους ταξιδιώτες.